/مسابقات جهانی سیزم - ویتنام/ تصاحب 1طلا،1 نقره و 1 برنز در روز دوم

/مسابقات جهانی سیزم - ویتنام/ تصاحب 1طلا،1 نقره و 1 برنز در روز دوم
دومین روز از بیست و یکمین دوره پیکارهای تکواندو نظامیان جهان (سیزم) روز گذشته در ویتنام (هوشیمینه) و ورزشگاه میلیکاری جون با حضور 37 کشور در سه بخش کیوروگی،پومسه و دفاع شخصی پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛در دومین روز از رقابتها سجاد مردانی(وزن هشتم)با غلبه بر حریفانی از چین،برزیل،بلاروس به فینال رقابتها راه پیدا کند و در این مرحله مقابل تکواندوکار قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت که در پایان سه راند موفق شد با نتیجه 14 بر 6 پیروز شیاپچانگ را ترک کرده و مدال طلای مسابقات جهانی سیزم را به خود اختصاص دهد.
در وزن پنجم نیز بهنام بیات با شکست تکواندوکارانی از اندونزی،برزیل،کانادا به فینال مسابقات راه پیدا کرد ولی مقابل حریف کره جنوبی خود با نتیجه 10 بر 7 شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.
روح الله ابراهیمی(وزن چهارم)در مرحله اول مغلوب تکواندوکاری از چین شد و به گروه بازنده ها راه پیدا کرد و در آنجا توانست حریفانی از ویتنام،آلمان و اردن را شکست داده و به مدال برنز دست پیدا کند.
گفتنی است؛تیم تکواندو نیروهای مسلح در روز اول رقابتها نیز توسط علی شاکری(وزن اول - مدال نقره) و یاسین اکبرنتاج(وزن دوم - مدال برنز) دو مدال ارزشمند را بدست آورد که در رده بندی کلی تا روز دوم پیکارها تیم تکواندو نیروهای مسلح چین با 3 طلا و 1 برنز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم تکواندو نیروهای مسلح ایران نیز با 1 طلا،2 نقره و 2 برنز عنوان دومی مسابقات را به خود اختصاص داده است و تیم کره جنوبی با 1 طلا،1 نقره و 1 برنز در جایگاه سوم ایستاده و تیم آلمان هم با 1طلا و 1 نقره چهارم است.
شایان ذکر است،طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولین برگزاری در روز سوم و پایانی رقابتها محمد امامی (وزن ششم) و مهدی خدابخشی(وزن هفتم) برای کسب مدال وارد شیاپچانگ می شوند.
لازم به ذکر است؛مرتضی سلطانی(سرمربی)،مسعود لشکری(مربی)،علی اشرف قنبری(مربی) و رجبعلی نعیمی(مربی) سکان تیم تکواندو نیروهای مسلح را در اختیار دارند.
نکته قابل توجه اینکه برای اولین بار رقابتهای پومسه و دفاع شخصی در مسابقات جهانی سیزم برگزار می شود.

 

۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.