حسین رضازاده: هدفمان رسیدن به موفقیتی پایدار در وزنه برداری است

حسین رضازاده: هدفمان رسیدن به موفقیتی پایدار در وزنه برداری است
حسین رضازاده با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری برای حضوری قدرتمند در دومین دوره المپیک نوجوانان، از اهمیت پشتوانه سازی و توجه به رده های سنی پایه برای رسیدن به موفقیتی پایدار در وزنه برداری صحبت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره دعوت از 14 وزنه بردار نوجوان برای حضور در اردویی 12 روزه در تهران گفت: این نخستین اردوی تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان است.رقابتهای جهانی سال 2013 فروردین ماه سال آینده در ازبکستان برگزار می شود و با توجه به اینکه انتخابی المپیک نوجوانان به شمار می رود، از اهمیت بالایی برای همه کشورها برخوردار است. به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم دور جدید اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان را از 12 آبان ماه برگزار کنیم.
رضازاده درباره دلایل کوتاه مدت بودن این اردو و اینکه چرا برخی از نفرات حاضر در تیم اعزامی به تایلند در این فهرست 14 نفره حضور ندارند نیز گفت: کادر فنی در نظر دارد پس از برگزاری چند مرحله اردوی کوتاه مدت، با دعوت از نفرات شایسته ای که در رقابتهای قهرمانی کشور وزنه زدند، به ترکیب نهایی تیم ملی نزدیک شود و سپس در فاصله دو ماه تا اعزام تیم به رقابتهای جهانی از بهترین ها برای حضور در اردوی نهایی دعوت به عمل آید. در این اردوها چیزی که مورد توجه فدراسیون قرار گرفته است شرایط سنی وزنه برداران است. به عبارتی اولویت برای دعوت از وزنه برداران نوجوانان، این است که آنها تا سال 2014 که دومین دوره المپیک نوجوانان برگزار می شود شرایط حضور در رده سنی نوجوانان را داشته باشند. با این اقدام میدان برای وزنه برداران رده های سنی 15 و 16 سال بازتر خواهد شد و ضمن اینکه وزنه برداران رده های سنی 17 و  18 سال نیز خود را برای حضور رقابتهای جهانی جوانان آماده می کنند. با این برنامه ریزی در کنار داشتن یک تیم ملی قدرتمند در رده های سنی جوانان و نوجوانان هم پشتوانه های خوبی پرورش می یابند که این نوید بخش رسیدن به موفقیتی پایدار در وزنه برداری خواهد بود.

 

۳ آبان ۱۳۹۱ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.