مسابقات جهانی تکواندو سیزم – ویتنام؛کسب یک مدال نقره و برنز در روز اول

مسابقات جهانی تکواندو سیزم – ویتنام؛کسب یک مدال نقره و برنز در روز اول
بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو نیروهای مسلح جهان(سیزم) از اول آبان ماه به مدت 5 روز به میزبانی ویتنام(هوشیمینه) و در ورزشگاه بزرگ میلیکاری جون آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ در این رقابتهای جهانی تیم تکواندو نیروهای مسلح با ترکیب علی شاکری(وزن اول)،یاسین اکبرنتاج(وزن دوم)،سیدعلی موسوی(وزن سوم)،روح الله ابراهیمی(وزن چهارم)،بهنام بیات(وزن پنجم)،محمد امامی(وزن ششم)،مهدی خدابخش(وزن هفتم)،سجاد مردانی(وزن هشتم)با هدایت مرتضی سلطانی(سرمربی)،مسعود لشکری(مربی)،علی اشرف قنبری(مربی) و رجبعلی نعیمی(مربی) حضور پیدا کرده است که در این دوره از پیکارها 37 کشور در سه بخش کیوروگی،پومسه و دفاع شخصی در رده های بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت می کنند.
گفتنی است؛ در اولین روز از این پیکارها ابتدا یاسین اکبر نتاج در وزن دوم وارد شیاپچانگ شد که بعد از کسب سه پیروزی ارزشمند مقابل حریفان در مرحله چهارم نتیجه را مقابل تکواندوکار قدرتمند چینی خود واگذار کرد و در نهایت بعد از نمایندگان چین و کلمبیا به عنوان سومی جهان  رضایت داد.
در وزن اول علی شاکری با شکست تکواندوکارانی از برزیل،کلمبیا،کره جنوبی به فینال رقابتهای جهانی سیزم راه پیدا کرد ولی در فینال مقابل حریف آلمانی خود نتیجه را واگذار کرد و به عنوان دومی مسابقات جهانی سیزم رضایت داد که در این وزن به ترتیب کشورهای آلمان، ایران، برزیل و کلمبیا عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.
علی محمد موسوی در وزن سوم با غلبه بر حریفان خود به مرحله سوم راه پیدا کرد ولی متاسفانه در این مرحله مقابل تکواندوکار قدرتمند اردنی مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت و در این وزن نیز کشورهای چین،آلمان و اردن نیز عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.
شایان ذکر است؛ در روز دوم این مسابقات روح الله طالبی(وزن چهارم)،بهنام بیات(وزن پنجم) و سجاد مردانی(وزن هشتم) برای کسب مدال وارد میدان می شوند.
نکته قابل توجه اینکه رقابتهای پومسه و دفاع شخصی نیز برای اولین بار در مسابقات جهانی سیزم برگزار شد.
 

۲ آبان ۱۳۹۱ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.