سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان: برپایی استاژ فنی در استانها باعث رشد مربیان خواهد شد

سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان: برپایی استاژ فنی در استانها باعث رشد مربیان خواهد شد
سرمربی چینی تیم ملی ووشو بانوان کشورمان بعد از اتمام استاژ فنی برای مربیان ساندای بانوان کشورمان گفت: برپایی استاژ فنی برای مربیان ایرانی در جهت ارتقاء سطح فنی آنها بسیار موثر و امیدوار کننده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛  "پانگ یان" در این باره اظهار داشت: با پایان رقابتهای جهانی جوانان در ماکائو با برنامه ریزی فدراسیون ووشو کلاس های آموزشی برای بانوان برگزار شد و بیشتر حرکات و اصول پایه ای ساندا برای آنها پیاده شد.
وی در ادامه اضافه کرد: رشد ووشو ایران طی چند سال اخیر بسیار چشمگیر بوده و ما در میادین بین المللی همیشه شاهد حضور قدرتمند بانوان در این پیکارها بوده ایم و قطعا با برگزاری این استاژ فنی می توان سطح مربیگری بانوان را بالاتر برد ضمن اینکه با این روال شیوه تمرینی و اصولی آنها برای حضور در رقابتهای لیگ و قهرمانی کشور نیز بهتر خواهد شد.
پانگ یان تصریح کرد: امکانات ووشو ایران و توجه ویژه مسئولین فدراسیون به بانوان کمک کرد تا بتوانیم در رقابتهای بین المللی بهترین نتیجه را به دست بیاوریم و قطعا با برگزاری این استاژ آموزشی با حضور در چند استان کشور نیز شاهد روند رو به رشد ووشو در ایران خواهیم بود.
سرمربی چینی تیم ملی بانوان کشورمان افزود: با هماهنگی با مسئولین هیات های استانها استاژ فنی در استانهای لرستان، خوزستان، کرمانشاه و اهواز هر کدام به مدت 4 روز برگزار شد ضمن اینکه اولین استاژ فنی را در فدراسیون ووشو و با حضور تعدادی از مربیان این کشور برگزار شد و قطعا با این شرایط نتایج بانوان ایران در فدراسیون ووشو بهتر از قبل خواهد شد.

 

۱ آبان ۱۳۹۱ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.