اصفهان قهرمان بسکتبال نوجوانان کشور شد

اصفهان قهرمان  بسکتبال نوجوانان کشور شد
مرحله نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از تاریخ 27 مهر به میزبانی اصفهان آغاز گردیده بود که در پایان تیم بسکتبال نوجوانان اصفهان مقام قهرمانی کشور را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور پس از پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی با شناخت 4 تیم برتر (اصفهان ، گلستان ، هرمزگان و تهران ) وارد مرحله نهایی شد.
در روز پنجشنبه 27 مهرماه تیمهای اصفهان و تهران رودرروی هم قرار گرفتند که میزبان موفق شد 63-70 تهران را شکست داده و به فیال برسد. در دیگر بازی پنجشنبه تیم نوجوانان گلستان نیز با نتیجه 48-70 هرمزگان را مغلوب نمود و به دیدار پایانی را یافت.
 در روز جمعه تیمهای نوجوانان تهران و هرمزگان برگزار کننده دیدار نیمه نهایی بودند که تهران با پیروزی 61-70 مقام سوم را بدست آورد.
در دیدار نهایی تیم های اصفهان و گلستان برگزار کننده دیداری سخت و نزدیک بودند. دو تیم در پایان وقت قانونی 56-56 به تساوی رسیدند. اما در پنج دقیقه وقت اضافه این تیم اصفهان بود که با استفاده بهتر از موقعیتها بازی را با نتیجه 57-65 به سود خود به پایان برد و جام قهرمانی را برای شهر خود به ارمغان اورد.
 در پایان این دوره از مسابقات تیم های اصفهان ، گلستان ، تهران و هرمزگان مقامهای اول تا چهارم نوجوانان کشور را بدست آوردند.
اسامی تیم نوجوانان اصفهان مقام  اول رقابتهای نوجوانان کشور :
مهدی بزرگی
اسماعیل محبیان
متین اسداللهی فر
محسن فتاحی
محمدپارسا حسین زاده
امیرمسعود شریعتی
امیرحسین حمیدی
محمد شریفی
مهدی ملکی
بهروز رازقین
امیرحسین ذبیحی
محمد هاشمی
مربی : هادی عارف زاده
کمک مربی : محمد قاسمی
سرپرست : اسماعیل اصیلیان

۲۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.