بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از کمپ سپک تاکرا

بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از کمپ سپک تاکرا
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان از کمپ تیم‌های ملی سپک‌تاکرا دیدن کرد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت انجمن سپک ‌تاکرا؛ بهرام افشارزاده دبیرکل نام‌آشنای کمیته المپیک با حضور در مجموعه ورزشی یاس از امکانات این مجموعه که کمپ تمرینی تیم‌های ملی سپک‌تاکرا می‌باشد بازدید به عمل آورد.
افشارزاده در این بازدید با سهراب آزاد رئیس انجمن سپک‌تاکرا و علی فولادی‌راد دبیر این انجمن ملاقات و گفت‌وگو کرد.دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه این بازدید ضمن تمجید از انجمن سپک‌تاکرا گفت:جای تقدیر و تشکر دارد که انجمن سپک‌تاکرا و بخصوص مدیران آن توانسته‌اند تا برای این رشته زیبا و مفرح چنین امکاناتی فراهم آورند. مجموعه ورزشی یاس نه تنها می‌تواند پذیرای ملی‌پوشان سپک‌تاکرا باشد بلکه می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری اردوهای سایر تیم‌های ورزشی نیز باشد.
افشارزاده در ادامه افزود: سپک‌تاکرا یکی از رشته‌هایی است که من برای ورود آن به ایران به مسئولانش کمک کردم و حالا خیلی خوشحالم که این کمک کوچک باعث شد تا جوانان زیادی به این رشته روی بیاورند.با دیدن این امکانات و استعدادهای موجود امیدوارم تا این رشته در بازی‌های آسیایی2013 و 2014 کره بتواند به عنوان شایسته در میان تیم‌های حاضر در آن رقابت‌ها دست یابد.
در ادامه این ملاقات سهراب آزاد رئیس انجمن سپک‌تاکرا ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد انجمن در طی چند سال گذشته گفت: از این که می‌بینیم فردی ورزشی و ارزشی چون جناب آقای افشارزاده به رشته سپک‌تاکرا این چنین اهمیت می‌دهند، دلگرم می‌شویم. ایشان در بازدید از مجموعه ورزشی یاس از امکانات کامل این مجموعه که در اختیار ملی‌پوشان سپک‌تاکرا و سایر رشته‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار دارد، ابراز رضایت کردند و حتی اعلام داشتند که بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند اردوهای ملی خود را در این مجموعه برگزار کنند.
رئیس انجمن سپک‌تاکرا در ادامه افزود: امیدوارم که حمایت‌های کمیته المپیک و شخص افشارزاده در کنار کمک‌های محمد علیپور ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزشی و سعید طلوعی شهردار منطقه 5 شهر تهران که فردی ورزش دوست و جانبازی عزیز است باعث شود تا تیم های ملی سپک تاکرا ایران بتوانند در رقابت‌های آسیایی پیش رو به مدال دست یابند.
علی فولادی‌راد دبیر انجمن سپک‌تاکرا که در این ملاقات و نشست حضور داشت، با ابراز خرسندی از حضور دبیرکل کمیته المپیک در مجموعه ورزشی یاس گفت: از این که می‌بینم بهرام افشارزاده این قدر به رشته ورزشی سپک‌تاکرا علاقه‌مند است خوشحال می‌شوم. ایشان برای رشد این ورزش تلاش زیادی از خود نشان داده است و به یاد می‌آورم زمانی اولین توپ سپک‌تاکرا را ایشان به انجمن هدیه کردند و همان توپ باعث شد تا این رشته به چنین رشدی دست یابد. امیدوارم با ادامه این حمایت‌ها و کمک‌های جناب آقای محمد علیپور ریاست محترم فدراسیون انجمن‌های ورزشی و عشق و علاقه و بخصوص حمایت های بی دریغ سهراب آزاد ریاست انجمن سپک‌تاکرا، شاهد این باشیم تا در بازی‌های آسیایی 2013 و 2014 کره تیم‌های ملی ایران به عناوینی شایسته و مدال‌هایی‌ خوش‌رنگ دست یابند.

۲۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.