رئیس سازمان تیمهای ملی خبر داد:اردوی دوندگان از اول آبان آغاز می شود

رئیس سازمان تیمهای ملی خبر داد:اردوی دوندگان از اول آبان آغاز می شود
ملی پوشان مواد مختلف دوومیدانی در حالی برای حضور در مهمترین رویداد ورزشی امسال – غرب آسیا – آماده می شوند که از هفته آینده ( اول ابان ) اردو ها را از سر می گیرند .
تیمور غیاثی ، مدیر سازمان تیمهای ملی دوومیدانی با بیان این مطلب  به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بر اساس تصمیم کمیته فنی اردوی بانوان در کلیه مواد از اول ابان تا 8 ، اردوی پرش ها و پرتاب ها از 9 تا 18 ابان و در نهایت اردوی دوها ، موانع ، پیاده روی و ... از 18 تا 26 آبان  در مجموعه آفتاب انقلاب  ادامه خواهد داشت .
وی ادامه داد : ملی پوشان پس از گذراندن اردو بر اساس نظر مربیان ومورد سنچش قرا می گیرند و  ملی پوشان نهایی برای مسابقات تعیین می شوند .
غیاثی در پاسخ به ملاک اانتخاب دوومیدانی کاران برای دعوت به اردو اظهار داشت : در مجموع بالغ بر 60 دوومیدانی کار به اردو دعوت شده اند که انتخاب آنها بر اساس  ارزیابی عملکردشان در سال گذشته و امسال در مسابقا بین المللی و برون مرزی و همچنین رکوردهای بدست امده می باشد .
رئیس سازمان تیم ملی در خاتمه ضمن ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان این رشته با اشاره به کسب 10 سهمیه در بازیهای المپیک لندن ، از رضایت بخش بودن عملکرد این رشته و ملی پوشانش یاد کرد و اظهار داشت ما امیدواریم در مسابقات پیش رو نیز بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم .


۲۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.