دکتر احمدی نژاد در اردوی تیم ملی فوتبال: با همدلی و همکاری یکدیگر مطمئنا موفق خواهید شد

دکتر احمدی نژاد در اردوی تیم ملی فوتبال: با همدلی و همکاری یکدیگر مطمئنا موفق خواهید شد
دکتر محمود احمدی نژاد پس از بازدید کوتاه از تمرین تیم ملی با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر احمدی نژاد خطاب به بازیکنان گفت: خوشحالم که فرصتی به دست آمد تا در کنار شما باشم و به شما خسته نباشید بگویم چند نکته را باید به شما یادآوری کنم که بتوانید در تمامی عرصه ها موفق باشید. فوتبال یکی از پرجاذبه ترین ورزشی است که همه به آن می پردازند به نظر من فوتبال عین زندگی است . نقطه پایان و شروع دارد و زمانی که سوت پایان زده شد دیگر هیچ کاری نمی شود کرد. در فوتبال باید همگی با هم تلاش کنیم تا موفق شویم. هر چقدر کار گروهی بیشتری داشته باشیم ، بی شک موفق تر خواهید بود. من با نظر کی روش موافقم که بازی برد و باخت دارد و در هر شرایطی ملی پوشان باید تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: ملت نگاهش به شما همین است. وقتی می بازیم همه ناراحت می شوند من تمام بازی لبنان را ندیدم ، اما آن قسمتی که دیده ام را شاهد بودم بازیکنان چگونه تلاش می کردند. توپ با پای بازیکنان به اطراف مختلف می چرخد و خطاب به رحمتی گفت: همه مانند ما دروازه بانی به خوبی رحمتی ندارند. نکته دیگری که باید به شما بگویم این است که به رسانه ها توجه نکنیم کار رسانه ساختن خبر داغ و جنجال است. تا دیروز همین رسانه ها اعلام می کردند که ما ورزش حرفه ای نداریم اما اکنون به دنبال جنجال دیگری هستند و انتقاد می کنند. وی خطاب به نکونام و دیگر بازیکنان گفت: من جای شما باشم اصلا رادیو و تلویزیون نه گوش می کنم و نه نگاه. شما تمام فکر و ذکرتان به مسابقه های پیشرو باشد تا موفق شوید. من امیدوار هستم و دلگرم. همدلی شما باعث می شود تا پیروز شوید ، حتی اگر هم نتیجه خوبی نگیرید معتقدم که رسانه ها و مردم باید منصفانه قضاوت کنند نه اینکه نظرات شخصی خود را اعمال کنند. اگر شما خود را در سطح جهانی ببینید ، جهانی می شوید. اگر آسیایی بیینید ، آسیایی می شوید و اگر در سطح محله خود ببینید، محلی می شوید. فوتبال ما از لحاظ استعداد و سابقه جهانی است. من از تک تک شما ها می خواهم که خود را باور کنید و با امکاناتی که برای شما فراهم است برای موفقیت ایران تلاش کنید. همانطور که ما در علم در سطح جهان حرف اول را می زنیم فوتبال نیز باید اینگونه باشد. من مطمئن هستم که شما موفق خواهید شد و تاکتیک هایی که مربی تان به شما گفته را اجرا خواهید کرد.

زمانی که مترجم کی روش برای وی صحبت های رئیس جمهور را ترجمه می کرد ، وی با شوخی به کی روش گفت: من جای چه کسی باید باشم که گل بزنم ، کی روش پاسخ داد: حضور شما برای ما دلگرمی بسیاری است.

دکتر احمدی نژاد در ادامه صحبتش به کی روش گفت : تیم شما گلزن زیاد دارد ، اما چرا که کسی گل نمی زند. باز هم خندیدند وی از بازیکنان خواست تا موفق تر و همدل تر در کنار هم بازی کنند.

کی روش خطاب به احمدی نژاد گفت: نمی دانم چه کسی را جای شما بگذارم که احمدی نژاد در پاسخ گفت: جای من باید دو تیم بگذاریم تا حریفم شوید ما برای کمک به بچه ها دعا می کنیم و امیدوارم که موفق شوید.

گفتنی است دکتر محمود احمدی نژاد، محمد عباسی، حمید سجادی ، علی کفاشیان ، مهدی محمدنبی و غلامرضا بهروان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در کنار ملی پوشان قرار داشتند.

 
۲۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.