تیم ملی والیبال نوجوانان دختران از راهیابی به جمع هشت تیم برتر بازماند

تیم ملی والیبال نوجوانان دختران از راهیابی به جمع هشت تیم برتر بازماند
تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در سومین روز مسابقات قهرمانی آسیا مقابل هند شکست خورد تا از صعود به جمع تیم های برتر بازبماند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، سومین روز مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا برای تعیین تیم های اول و دوم هر گروه از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز شد. در این مسابقات تیم والیبال نوجوانان دختر ایران از ساعت 13 به وقت محلی به مصاف هند رفت که در یک دیدار سخت و نفس گیر در نهایت با نتیجه 3 بر یک بازی را به این تیم واگذار کرد.
در این بازی ملی پوشان کشورمان ست های اول، دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 17 و 25 بر 22 واگذار کردند و تنها ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به پایان رساندند.
با توجه به اینکه برنده این بازی تیم رده دوم گروه را تعیین می کرد بازیکنان هر دو تیم تحت شرایط حساس قرار گرفتند و در این بین هندی ها که با تجربه تر نشان می دادند توانستند از تجربه شان بهره ببرند و ملی پوشان ایران را مغلوب سازند تا به عنوان تیم دوم گروه B به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه یابند.
تیم ایران اگرچه نسبت به حریفش از تجربه کمتری برخوردار بود اما در تمام دقایق بازی با تمام توان بازی و مقابل این تیم ایستادگی کرد.
البته ناگفته نماند که به اعتقاد مسئولان آسیا و سایر تیم های حاضر در سالن پیروزی حق ایران بود چراکه سطح بازی تیم ایران به مراتب بالاتر از حریفش بود و تنها به دلیل کم تجربگی و اشتباهات فردی ایران این بازی را واگذار کرد. در هر حال با این نتیجه تیم ایران بلیط صعود به جمع 8 تیم برتر را از دست داد و از این پس باید برای کسب رده نهم تا سیزدهم به میدان برود.
اما از نکات جالب توجه این مسابقه تشویق تیم ایران از سوی تیم های قزاقستان و سریلانکا بود. بازیکنان این دو تیم با حضور در سالن شانگ لیو به تشویق دختران ایرانی پرداختند و البته بعد از باخت ایران هم دست از تشویق برنداشتند و آنها را برای تلاش مضاعفشان مورد تحسین قرار دادند.

 
۲۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.