باقرزاده،فخری وفاریابی در کمیته اجرایی شمشیربازی غرب آسیا

باقرزاده،فخری وفاریابی در کمیته اجرایی شمشیربازی غرب آسیا
در پی برگزاری دومین اجلاس شمشیربازی غرب اسیا دکتر باقرزاده،پیمان فخری وعباسعلی فاریابی به عنوان نایب رئیس،رئیس کمیته داوران وعضو کمیته فنی انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی،دومین اجلاس شمشیربازی غرب اسیا روز گذشته با حضور دبیر کل کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و روسای فدراسیون های شمشیربازی غرب اسیا روز گذشته در کویت برگزار شد.

بر این اساس،در ادامه این اجلاس  دکتر باقرزاده به عنوان نایب رئیس،پیمان فخری در سمت رئیس کمیته داوران وعباسعلی فاریابی به عنوان عضو کمیته فنی کنفدراسیون شمشیربازی غرب اسیا با اکثریت اراء انتخاب ومعرفی شدند.

همچنین در این نشست مقرر شد مسابقات مختلف در رده های سنی مختلف اعم از نونهالان ،جوانان ونوجوانان در دو بخش بانوان واقایان  غرب اسیا برگزار شود و به پیشنهاد فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران قرار شد که لیگ شمشیربازی غرب اسیا با حضور باشگاه های شرکت کننده در این بخش انجام شود.

برگزاری کلاس های متعدد داوری ومربیگری در جهت رشد وارتقای شمشیربازی در این منطقه نیز از دیگر برنامه هایی بود که در این اجلاس به تصویب رسید.

گفتنی است،کنفدراسیون شمشیربازی غرب اسیا متشکل از 12 کشور سوریه،عراق،لبنان،اردن،فلسطین،عربستان سعودی ،یمن،قطر،امارات،کویت،ایران وبحرین است.
۲۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.