معمری: نگران بازی با استرالیا نیستیم

معمری: نگران بازی با استرالیا نیستیم
مشاور فنی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در آستانه بازی مقابل استرالیا گفت: «به علت عدم شناخت در رده نوجوانان نمی توان پیش بینی بازیها را داشت اما به هیچ وجه نگران بازی مقابل استرالیا نیستیم.»
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، علیرضا معمری درباره اولین مسابقه تیم ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا مقابل تیم استرالیا گفت: «استرالیا در بخش زنان و در رده های سنی مختلف همیشه از تیم های خوب و مطرح بوده که بازیکنان این تیم در بهترین لیگ های جهان توپ می زنند. اما در رده نوجوانان به این دلیل که شناخت از تیم ها بسیار کم است نمی توان پیش بینی نتایج را داشت.»
او ادامه داد: «ملی پوشان ایران در حد داخل ایران تجربه دارند. آنها در طول یک سال 27 بازی تدارکاتی داخلی را انجام دادند و تجربه بازی مقابل حریفان خارجی را ندارند. بازی با استرالیا به این دلیل که اولین مسابقه ملی پوشان بوده برای ما حائز اهمیت است اما با این شرایط نگران بازی با این تیم نیستیم و فقط باید بازی را خوب شروع کنیم و با شروع کار و آنالیز این تیم شرایط را برای پیروزی تیم ملی مهیا سازیم.»
مربی باسابقه والیبال کشورمان با اشاره به برتری قدی بازیکنان تیم ایران نسبت به استرالیا تاکید کرد: «از نظر قدی نسبت به استرالیایی ها برتری داریم چراکه میانگین قد این تیم 173 سانتی متر و میانگین قد تیم ایران 182 سانتی متر است. در هر حال باید بازیکنان را در سطح بالای فکری قرار دهیم تا از تیم مقابل اطلاعات بگیریم. آنالیز حین بازی به ما کمک می کند تا با یک بازی خوب، این تورنمنت را با پیروزی شروع کنیم.»
به گزارش خبرنگار اعزامی به چین، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران روز جمعه 21 مهرماه از ساعت 15:00 به وقت محلی، در اولین مسابقه خود به مصاف تیم استرالیا یکی از مدعیان این دوره از مسابقات می رود.
تیم کشورمان در گروه B این مسابقات با تیم های ژاپن، استرالیا و هند همگروه است.
۲۰ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.