مرحله دوم اردوی تیم زیر 23 سال کاراته به پایان رسید

مرحله دوم اردوی تیم زیر 23 سال کاراته به پایان رسید
مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته زیر 23 سال امروز در حالی روز گذشته به پایان رسید که علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید به عنوان مربی میهمان در اردو حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مرحله دوم اردو که از روز 14 مهرماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده بود بعدازظهر روز  گذشته خاتمه یافت. علیرضا سلیمانی، سرمربی تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید که به عنوان میمهان در این مرحله حضور داشت به تدریس تکنیک و تاکتیک برای اردونشینان پرداخت.محسن آشوری، دبیر فدراسیون، علیرضا احسانی، مشاور فدرسیون و حسن شاطرزاده، رییس کمیته همگانی فدراسیون کاراته در سالن شهید کبکانیان تهران حضور داشتند و از نزدیک نظاره گر تمرینات کاراته کاهای زیر 23 سال بودند.

مسعود رهنما، سرمربی تیم کاراته زیر 23 سال در همین خصوص گفت: سلیمانی تجربه خوبی در امر مربیگری دارد که با حضور در اردو و برگزاری جلسه تمرینی موارد فنی را یاد آور شدند که برای کادر فنی و نیز کاراته کاها مفید و ارزنده بود.

وی افزود: کادر فنی زیر 23 سال تمایل دارد از حضور سایر مربیان هم در اردو بهره ببرد و از تجربیات انها استفاده کند.

رهنما با اشاره به تشکیل اردوی مرحله سوم از روز 22 مهر ماه در خصوص نفرات باقی مانده در اردو گفت: در اردوی آینده اولویت اول تا سوم را مشخص می کنیم. نفرات اول و دوم به شکل ثابت در اردو می مانند اما نفر سوم باید با فردی که از سوی هیات های استانها معرفی می شود مبارزه کند.

وی ادامه داد: هیات ها 2 ماه فرصت دارند تا استعدادهای خود را به فدراسیون معرفی کنند تا از میان نفر سوم حاضر در اردو و نفر معرفی شده، کاراته کا سوم هر وزن با برگزاری یک دوره مسابقه مشخص و معرفی گردد.
۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.