رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک:ایران نیز از جمله کشورهای فعال در ایروبیک ژیمناستیک محسوب می‌شود

رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک:ایران نیز از جمله کشورهای فعال در ایروبیک ژیمناستیک محسوب می‌شود
رئیس کمیته ایروبیک ‍ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت: در مدت حضورم در ایران پیشرفت بسیار قابل توجهی را در رشته ژیمناستیک مشاهده کردم که دورنمای روشنی را بدون شک به دنبال دارد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ژیمناستیک , میرل گانزن از پیشرفت این رشته در ایران و اصفهان به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: 120 کشور دنیا در ایروبیک ژیمناستیک فعال هستند که ایران نیز از جمله کشورهای فعال محسوب می‌شود.
طی سفری به شهر اصفهان و بازدید از امکانات ورزشی ‍ژیمناستیک و ایروبیک ژیمناستیک میرل گانزن رئیس کمیته ایروبیک ‍ژیمناستیک فدراسیون جهانی از این سفر گفت .
وی تصریح کرد: البته تصور نمی‌کردم با دیدن فعالیت‌های این رشته در ایران شگفت‌زده شوم، اما پیشرفت بسیار قابل توجهی را مشاهده کردم که برای من جای شگفتی زیادی دارد.
رئیس فرانسوی کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی  با تاکید بر اینکه رشته‌های ژیمناستیک - شنا و دوومیدانی جزو رشته‌های پایه محسوب می‌شود، ایروبیک ژیمناستیک را به خانواده‌ها برای خردسالانشان توصیه کرد و افزود: با ژیمناستیک می‌توان با بدنی آماده به سایر رشته‌ها راه یافت.
رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک با تقدیر از میهمان نوازی هیات ژیمناستیک استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که ژیمناستیک استان مسیر پیشرفت را بیش از گذشته طی کند
خانم میرل گانزن که به دعوت فدراسیون ژیمناستیک کشورمان به ایران سفر کرده است، سفری یک روزه نیز به اصفهان داشت.
وی در جریان بازدید از تمرنیات تیم اصفهان و بررسی وضعیت امکانات خانه ژیمناستیک از پذیرایی و میهمان نوازی ایرانی ها تقدیر کرد.
رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک با بیان اینکه پیش از سفر به ایران از میهمان نوازی مردم کشورمان و خونگرمی آن ها تعریف زیادی شنیده بودم اما در این دو روز به چشم این واقعیت را تماشا کردم.
گانزن امکانات خانه ژیمناستیک اصفهان را بسیار مطلوب توصیف کرد و پس از بازدیدی یک ساعته از تمرینات نونهالان ژیمناست کار اصفهانی افزود: ورزشکاران ایرانی استعداد بسیار زیادی دارند و با تمریناتی که از ورزشکاران نونهال اصفهانی دیدم، امیدوارم که قهرمانان زیادی از بین آن ها به جامعه ورزش معرفی شوند.
رئیس هیات ژیمناستیک استان اصفهان نیز حضور خانم گانزل در اصفهان را اتفاق خوبی برشمرد که باید آن را برای ژیمناستیک اصفهان به فال نیک گرفت.
اصغر نکوگل ادامه داد: هیات ژیمناستیک استان اصفهان اهمیت بسیار زیادی برای بحث بانوان قائل است و با برنامه هایی که در نظر داریم، ژیمناستیک بانوان اصفهان می تواند به قطب کشوری این رشته تبدیل شود.
در پایان رئیس هیات ژیمناستیک استان اصفهان با اهدا هدایایی از صنایع دستی اصفهان به میهمانان آرزو کرد که حضور رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک در شهر اصفهان که به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی شناخته می شود، برکات زیادی را برای ژیمناستیک استان به همراه داشته باشد.

۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.