نوجوانان دختر والیبالیست ایران وارد شهر چانگ دو محل برگزاری رقابتهای آسیایی رسیدند

نوجوانان دختر والیبالیست ایران وارد شهر چانگ دو محل برگزاری رقابتهای آسیایی رسیدند
تیم والیبال نوجوانان دختر ایران بعد از سفری 10 ساعته به شهر چانگ دو محل برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال به چین، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران که ساعت 22 از فرودگاه امام خمینی حرکت کرد بعد از 4 ساعت پرواز، ساعت 7 صبح به وقت محلی به ارومچی رسید. سپس بعد از 2 ساعت انتظار در ارومچی، ساعت 9 صبح راهی چانگ دو شد. این تیم بعد از سفری 4 ساعته به شهر میزبان رسید و در هتل تانگ هو مستقر شد.
تیم ایران که برای هماهنگی با آب و هوای چین و انجام بازی تدارکاتی 3 روز زودتر به این کشور سفر کرده، اولین تیمی است که وارد چانگ دو شده و قرار است سایر تیم ها از جمله استرالیا امشب وارد محل برگزاری مسابقات شوند.
12 بازیکن تیم ملی ایران به همراه کادر فنی و همراهان در حالی در هتل تانگ هو که در مرکز شهر واقع شده مستقر شدند که به اعتقاد مسئولان کشورمان این استقرار تیم ها با بی نظمی همراه بوده؛ چراکه کاروان 22 نفره کشورمان در طبقات مختلف مستقر شدند و پراکندگی اتاق ها باعث شده تا کار مسئولان تیم ملی کمی سخت تر شود.
اما چانگ دو شهر میزبان نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، شهری مه گرفته است که معمولا در طول سال کمتر رنگ آفتاب را به خود می بیند. مسیر فرودگاه تا هتل تانگ هو که نزدیک به 20 دقیقه طول کشید، کافی بود تا اعضای کاروان ایران با رنگ و بوی این شهر آشنا شوند و وجود روزهای پاییزی را بیش از قبل احساس کنند؛ روزهایی که شاید در کشورمان و به خصوص پایتخت چندان به دیدن رنگ پاییز چشم ندوخته باشند اما در این شهر سرمای مختص فصل پاییز به تن می خورد.
از نکات قابل توجه در این شهر صدای آشنایی است که در زمان های خاص در فضای شهر می پیچدو آن صدای اذان است. به گفته راهنمای تیم ملی چانگ دو یکی از شهرهای چین است که در آن مسلمانان زیادی حضور دارند و به همین دلیل است که صدای اذان 5 بار در طول روز شنیده می شود و همین موضوع آرامش خاصی به ملی پوشان و سایر اعضای تیم ملی داده است.
بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار است فردا در سالن اصلی مسابقات از ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر اولین تمرین رسمی خود را انجام دهد.

 
۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.