کانون بین المللی هواداران ورزش های زورخانه ای تاسیس شد

کانون بین المللی هواداران ورزش های زورخانه ای تاسیس شد
هم زمان با هشتمین سال روز تاسیس IZSF، ثبت نام کانون بین المللی هواداران ورزش های زورخانه ای آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بینالمللی ورزش های زور خانه ای؛      
فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در اجرای مواد 2 و 6 و 29 اساس نامه خود و تحقق اهداف و مشـارکت در گسترش روابــط دوستـی بین اعضـا و تشـویق و حمایـت از هر اقدامـی که به پیشبرد اهداف اجرایی فدراسیون کمک می کند با تصویب هیات رییسه، کانون بین المللی هواداران ورزش های زورخانه ای را به عنوان نهاد معـین جهت سازمـاندهی و تعـامل سازنـده با اشخـاص حقیقی و حقوقی هوادار و حامی IZSF راه انـدازی می کند.
از جمله مزایای عضویت در کانون هواداران IZSF می توان به  حضور در برنامه ها و جشن های کانون، حضور در رویداد های IZSF در سراسر جهان و بهره مندی از  تخفیف خرید کالا و خدمات شرکت ها و موسسات طرف قرارداد با کانون اشاره کرد.

اشخاص حقیقی و حقوقی متـقاضی می تواننـد با ارسـال تکمیل فرم ثبت نام (http://www.izsf.org/fa/fans) درخواست خود را ارایه کنند تا پس از بررسی مدارک، کارت هواداری برای آنها صادر شود.
فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای مهرماه 1383 بعد از 4 سال تلاش، فعالیت علمی و رایزنی های بین المللی با مشارکت مقامات عالی رتبه ورزشی22 کشور جهان در تهران تاسیس شد. این فدراسیون در طول 8 سال گذشته با معرفی این ورزش در 66 کشور جهان، بیش از 55 دوره آموزشی در سراسر جهان، 23 رقابت قاره ای، بین المللی و جهانی و 8 هم اندیشی علمی برگزار کرده و 2 باب زورخانه در افغانستان و تاجیکستان ساخته است. ساخت زورخانه حضرت عباس ابن علی(ع) در کربلای معلی از جمله برنامه های در حال اجرای فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای می باشد.

۱۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.