سفر رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی به تهران

سفر رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی به تهران
رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی جهت برگزاری یکدوره کلاس کارگاه آموزشی ایروبیک در تهران به سر می برد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک , خانم میرل گانزن رییس فرانسوی کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی و مسئول نظارت و توسعه این رشته جهت دیدار از اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان جهت حضور در مسابقات آتی در کشور اندونزی , مذاکره با مسئولین وزارت ورزش و جوانان , برگزاری یکدوره کارگاه آموزشی با حضور داوران بین المللی و مربیان فعال کشورمان وارد تهران شده است .

وی پس از ورود به کشورمان با حضور در فدراسیون ژیمناستیک و طی دیدار با جعفر درویش زاده رییس و دیگر مسئولین از جمله فرامرز سنگینی دبیر , جمیله سروری نایب رئیس بانوان و ژاله تقوایی مسئول کمیته ایروبیک ژیمناستیک بانوان در خصوص نحوه تعامل بیش از پیش توسعه ایروبیک ژیمناستیک با فدراسیون جهانی به بحث و گفتگو پرداختند .

خانم گانزن سپس با حضور در محل خانه ژیمناستیک شهید برادران آذرپی از نزدیک تمرینات قهرمانان ایروبیک کشورمان را زیر نظر گرفت . طی این دیدار علی نصیری مسئول کمیته ایروبیک ژیمناستیک آقایان گزارش کاملی از برنامه تمرینی تیم ملی به رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک جهانی ارائه کرد . خانم گانزن طی اقامت سه روزه خود در تهران علاوه بر حضور در کارگاه آموزشی بانوان به اصفهان سفر خواهد کرد تا علاوه بر دیدار از آثار تاریخی این شهر با مدیر کل ورزش و جوانان , رئیس هیات ژیمناستیک و مسئول کمیته ایروبیک ژیمناستیک استان ملاقات کرده و در همایش ایروبیک ژیمناستیک استان نیز حضور خواهند داشت .


۱۷ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.