دبیر کل کمیته ملی المپیک : علم ورزش پایان ندارد

دبیر کل کمیته ملی المپیک : علم ورزش پایان ندارد
مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره تربیت مربی بدنساز صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در ابتدای این مراسم تشکیل این کلاس ها را یکی از اساسی ترین برنامه برای ورزش کشور دانست.
وی در ادامه به شرکت کنندگان در این دوره در خصوص برگزاری این دوره ها گفت: هم اکنون در ورزش  ما مسائل بدنسازی، روان شناسی و تغذیه  برای برخی از مربیان ناشناخته است که آکادمی ملی المپیک سعی بر این دارد که مربیان راتا جایی که امکان دارد با این مسائل آشنا سازد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: هم اکنون برای شما در این دوره مربیان با تجربه ای را در نظر گرفتیم تا شما بتوانید با کسب اطلاعات از این نفرات و همچنین مراجعه به  مطالب روز دنیابه بالاترین سطوح  مربیگری دست یابید چرا که یک مربی هم باید خودش الگو باشد و همچنین علم را بداند و تدریس کند.
افشارزاده در خصوص علوم ورزش در رشته های مختلف نیز گفت: یک مربی باید علم و آگاهی لازم را در رشته خود داشته باشد یعنی اینکه بتواند فن و حرفه خود را مشخص کند چرا که بدنسازی در هر رشته ورزشی متفاوت می باشد.
در پایان دبیر کل کمیته ملی المپیک علم ورزش را پایان ناپذیر دانست و از شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره تربیت مربی بدنساز خواست که نهایت استفاده از این کلاس ها را داشته باشند.
مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز در ادامه این مراسم در خصوص برگزاری این دوره ها گفت: آکادمی تا هم اکنون چندین دوره از این کلاس ها را تحت عناوین مختلف برگزار کرده است که نتایج مطلوبی هم در برداشته است.
وی در ادامه گفت: البته این دوره ها به انگیزه های انسان  بستگی دارد چراکه بحث اخذ مدرک از یک جهت و همچنین تجهیز شدن اطلاعات از جهت دیگر برای شرکت کنندگان مد نظر می باشد.
شهنازی در خصوص برگزاری دوره تخصصی آکادمی نیز گفت: آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک عنوان مربی بدنساز را در کشور رسمیت می دهد و ما به بدنسازی به صورت تخصصی نگاه خواهیم کرد و کلاس های مختلفی را در آینده  تحت دوره های تخصصی در هر رشته  خواهیم داشت.
در پایان رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک  قرار گرفتن در رده مربیان مطلوب  و برتر کشور را منوط به داشتن تجربه و تحقیق هر چه بیشتر دانست.
گفتنی است که چهاردهمین دوره تربیت مربی بدنساز با حضور بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک، مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی  المپیک و پارالمپیک و همچنین مهران سررشته معاونت اجرایی و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش اکادمی  ملی المپیک و پارالمپیک  صبح امروز 17 مهر ماه  برگزار شد.







۱۷ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.