سرمربی تیم والیبال نشسته ایران :تورنمنت اوکراین باعث ارتقای سطح فنی تیم والیبال نشسته ایران می شود

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران رقابت‌های پنج جانبه اوکراین را فرصت مناسبی برای بالا بردن توان تیم ملی کشورمان توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛هادی رضایی با اشاره به دو پیروزی پی در پی تیم والیبال نشسته کشورمان مقابل اوکراین و آلمان افزود: تورنمنت اوکراین از سطح کیفی بالایی برخوردار است چرا که تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده می کنند. از آنجا که سه تیم برتر آن مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جهانی 2010 را کسب می کنند، تورنمنت اوکراین برای شرکت کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تعویق دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، تیم ما خود را برای حضور در رقابت‌های "آیواس" که آذرماه در هند برگزار می شود، آماده می کند. تورنمنت اوکراین فرصتی خوب است تا به شناخت کافی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم‌مان دست پیدا کنیم.
وی خاطر نشان کرد والیبالیستهای جانباز و معلول ایران با آمادگی بسیار خوبی در مقابل حریفان خود حاضر شدند و تمام سعی خود را خواهند کرد تا در این رقابتها هم مانند گذشته اقتدار والیبال نشسته ایران را به نمایش بگذارند.
تورنمنت والیبال نشسته اوکراین با حضور پنج تیم ایران، اوکراین "الف" و "ب"، روسیه و آلمان در شهر "بروواری" اوکراین در حال برگزاری است.

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.