"حسن میرزا آقابیک": عملکرد تیم ملی راگبی بانوان قابل قبول بود

"حسن میرزا آقابیک": عملکرد تیم ملی راگبی بانوان قابل قبول بود
برتری مقابل تیمهای قدر کره جنوبی و هند میزبان مسابقات و همچنین امارات که از بازیکنان چند ملیتی سود می برد، کار آسانی نیست و من از کسب این نتایج مطلوب رضایت دارم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی  رئیس انجمن راگبی کشور اضافه کرد: تیم ملی بانوان که امسال با کادر فنی کاملا ایرانی در مسابقات حاضر بود، توانست با سه پیروزی و سه شکست به کار خود پایان دهد.
وی افزود: پیروزی تیم ملی بانوان برابر هند، کره جنوبی و امارات نشان داد که اگر سرمایه گذاری بیشتری برای بانوان داشته باشیم می توانیم در بازیهای آسیایی آینده در بین شش تیم برتر آسیایی جای داشته باشیم.
میرزا آقابیک ادامه داد: این تیم حتی یک بازی تدارکاتی نداشت و در شرایط بسیار سختی به هند اعزام شد که جا دارد از تک تک بازیکنان و کادر فنی قدردانی نمایم که باوجود این مشکلات توانستند در هند، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.
وی افزود: از خانم زهرا نوری و نرجس شعبانی که به سبب عدم صدور روادید نتوانستند به هند اعزام شوند، نیز تشکر کنم. آنها تلاش بسیار خوبی داشتند و همچنین خانم حیدری نایب رییس بانوان راگبی نیز در این مدت با تلاش شبانه روزی خود، باعث انسجام تیم شد.
رییس انجمن راگبی در پایان با تاکید بر پتانسیل بالا در نزد راگبی بازان خانم کشورمان گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم به مدد مساعدت بیشتر وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجمنهای ورزشی برنامه های بهتری برای بانوان داشته باشیم.

۱۷ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.