ملی حفاری؛ غایب بزرگ رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا

ملی حفاری؛ غایب بزرگ رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا
تیم شرکت ملی حفاری ایرن از شرکت در رقابتهای جام باشگاه ها آ سیا بازماند تا پس از دو سال قهرمانی در این رقابتها نتواند از این عناوین در رقابتهای مغولستان دفاع کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، مجید عسکری، ایمان شاهقلیان، شاهو جوانمردی، اصغر ابراهیمی، ایوب مرادی، یاسین باقری، بهادر مولایی، همایون تیموری و محمد کرم زاده 10 وزنه برداری بودند که طی یک ماه گذشته زیر نظر میلاد و فراز رامهرمزی در اصفهان و تهران، اردوهای آماده سازی را پشت سر گذاشتند اما در نهایت مشکل تهیه بلیت مانع ازعزیمت تیم ملی حفاری به رقابتهای سال 2012 قهرمانی باشگاه های آسیا شد.
فراز رامهرمزی، سرمربی تم ملی حفاری با تائید این خبر گفت: با وجود بهره مندی از 6 وزنه بردار جوان، تیم قدرتمندی را برای حضور در جام باشگاه های آسیا آماده کرده بودیم و می خواستیم با اقتدار برای سومین سال پیاپی قهرمان آسیا شویم، اما مشکل تهیه بلیت و البته نوسانات قیمت ارز در روزهای گذشته باعث شد نتوانیم در رقابتهای مغولستان شرکت کنیم.
رامهرمزی افزود: پس از یک هفته دور جدید تمرینات ملی حفاری با حضور ملی پوشان المپیکی این تیم از جمله کیانوش رستمی و نواب نصیرشلال آغاز می شود تا برای حضور در هفته سوم لیگ وزنه برداری که 6 و 7 آبان در اهواز برگزار می شود، آماده شویم.

۱۷ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.