مسابقات شمشیربازی جوانان قهرمانی اسیا-اندونزی؛کسب دو مدال دیگر بر ی تیم ملی شمشیربازی

مسابقات شمشیربازی جوانان قهرمانی اسیا-اندونزی؛کسب دو مدال دیگر بر ی تیم ملی شمشیربازی
در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا،ملی پوشان کشورمان در دو اسلحه اپه وسابر پسران به مدال برنز دست یافتند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی،رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا امروز در بخش تیمی، در سه اسلحه اپه،فلوره وسابر پی گیری شد.

بر این اساس،در ادامه این رقابت ها  تیم اسلحه سابر کشورمان با ترکیب سامان ازادیان،امیر خلفی ،امیر رضا کنعانی و بهنام بیگ به مصاف حریفان خود رفتند که در گام نخست موفق شدند با اختلاف زیاد ونتیجه 45 بر 22 عراق را شکست دهند و پس از ان هم هند را با نتیجه 45 بر 37 مغلوب خود کردند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در این بخش در یک دیدار حساس و در عین نا باوری  با نتیجه 45 بر 44 بازی را به ژاپن واگذار کرد و به مدال برنز دست یافتند.

همچنین تیم ملی اسلحه سابر کشورمان متشکل از فرزاد باهر ارسباران،سجاد پورسلمان،مهدی مولایی و امیر مختاری  در نخستین دیدار خود به مصاف تیم استرالیا رفت و با نتیجه سنگین 45 بر 19 این تیم را از میان برداشت و ،پس از ان در برابر تیم پر قدرت  ومدعی ژاپن با نتیجه 45 بر 32 به پیروزی دست یافت وبه مرحله نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله در برابر تیم هنگ کنگ قرار گرفت و با قبول شکست 45 بر 40 به مدال برنز این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

شایان ذکر است،در رقابت های تیمی اسلحه فلوره دختران ، ملی پوشان کشورمان پس از پیروزی در برابر هند،مغلوب تیم پر قدرت ژاپن شدند واز کسب مدال بازماندند.

گفتنی است،مسابقات شمشیربازی قهرمانی اسیا فردا در بخش تیمی اسلحه اپه وسابر دختران انجام می شود.
۱۶ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.