رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دیمیتری کرکین- روسیه؛قمی و جبلی به کار خود در رقابت‌ها پایان دادند

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دیمیتری کرکین- روسیه؛قمی و جبلی به کار خود در رقابت‌ها پایان دادند
در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین که از امروز در شهر یاکوتسک روسیه آغاز شده است دو نماینده کشورمان نتوانستد صاحب مدال شوند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدارسیون کشتی، علی اصغر جبلی آزادکار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در سه دور کشتی‌گیرانی از روسیه، یونان و قزاقستان را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی‌گیر روسی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. جبلی در این مرحله نیز مقابل کشتی‌گیر دیگری از روسیه باخت و به مقام پنجم رسید. در این وزن 32 کشتی‌گیر حضور داشتند.

همچنین عبداله قمی آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان در دور نخست مقابل فاتح چاکر اوغلو کشتی‌گیر سرشناس ترکیه‌ای شکست خورد و با توجه به باخت این کشتی‌گیر به حریف روس از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 16 کشتی‌گیر حضور داشتند. امروز مسابقات وزنهای 55 و 84 کیلوگرم نیز برگزار شد که تیم ایران نماینده ای در این اوزان نداشت.

بنا به اعلام رضا لایق سرمربی تیم اعزامی به این رقابت‌ها با توجه به پرداخت هزینه تمام تیم‌ها و جوایز دلاری، مسابقات با کیفیت خوبی در حال برگزاری است .کشتی‌گیرانی از 18 کشور از جمله گرجستان، بلاروس، آمریکا، ترکیه، ایران، قزاقستان و روسیه در این رقابتها حضور دارند. روسها با ده تیم از جمهوری های مختلف خود در این مسابقات شرکت کرده اند.

فردا در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها علی شفیع‌زاده در وزن 74 کیلوگرم و احسان زندیه در وزن 96 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

تیم ایران قرار بود با 7 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت کند که سید رضا عزیزی، حسن مرادقلی و سیاوش پازوکی به دلیل عدم صدور روادید در این رقابت‌ها حاضر نیستند.
۱۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.