مراسم تقدیر از پارالمپیکی‌ها برگزار شد

مراسم تقدیر از پارالمپیکی‌ها برگزار شد
مراسم تقدیر از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک 2012 با حضور رییس جمهور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این مراسم دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، مسعود زریبافان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، آقایی و گروسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سید حمید سجادی و عبدالرضا ساور معاونان وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدرضا پولادگر، مهدی زارع پور، لطفعلی پورکاظمی، حسین رضازاده و جمعی از پیشکسوتان و مدال آوران پارالمپیک 2012 حضور داشتند.
در این مراسم به مدال آوران طلا 200 سکه، نقره 150 سکه و نشان برنز 100 سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان پاداش داده شد. در بخش تیمی نیز به بازیکنان تیم والیبال نشسته 75 سکه و تیم فوتبال هفت نفره 35 سکه داده شد.
این در حالی است که باید به بازیکنان تیم فوتبال هفت نفره 50 سکه پرداخت می‌شد.
در پایان این مراسم توسط جلیل باقری و پیمان نصیری که موفق به دریافت نشان طلای بازی‌های پارالمپیک لندن شدند لوح سپاسی از طرف کاروان شهید دلواری به رییس جمهور و وزیر ورزش اهدا شد.

زمانی که پاداش قهرمانی مدال آوران پارالمپیک پرداخت می‌شد، رییس جمهور به زهرا نعمتی که موفق به کسب یک طلا و یک برنز بازی‌های لندن شده است، علاوه بر 200 سکه پاداش، دو سکه به عنوان هدیه نامزدی او پرداخت کرد.

ایسنا


۱۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.