حمایت اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از وزیر ورزش / اکنون زمان استیضاح نیست

حمایت اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از وزیر ورزش / اکنون زمان استیضاح نیست
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس خواستار بازنگری در تصمیم بر استیضاح وزیر ورزش و جوانان شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نامه که به مجلس شورای اسلامی ارسال شد اعلام گردید با توجه به هماهنگی خوبی که بین کمیته المپیک و وزارت ورزش از زمان حضور وزیر ایجاد شده ،استیضاح روند مناسب ایجاد شده را که می تواند زمینه ساز موفقیتهای بیش از پیش گردد از بین می برد.
در ادامه این نامه آمده است: روند خوب حاکم بر ورزش کشور و اتحاد و همدلی که امروز شاهد آن هستیم برای اولین بار حاکم شده و قطعا با ادامه آن بعد از پیروزی های بی سابقه ملی پوشان کشورمان در آوردگاه بزرگ المپیک و پارالمپیک می بایست منتظر موفقیتهای بیشتر در بازیهای پیش رو و میادین بزرگ و حساس جهانی و قاره ای باشیم. لذا از شما نمایندگان محترم و دلسوز و فهیم مجلس شورای اسلامی درخواست می گردد تا ضمن بازنگری در تصمیم استیضاح وزیر ورزش و جوانان با حمایتی دوچندان مسیر موفقیتهای پیش رو را هموارتر سازید.
اکنون و در حالی که فقط چند ماه تا آغاز بازیهای مهمی همچون بازیهای آسیایی نوجوانان، بازیهای آسیایی داخل سالن و المپیک باقیمانده اعلام می شود که اصرار بر این تصمیم می تواند عواقب جبران ناپذیری برای ورزش داشته باشد.
۱۴ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.