میزبانان رقابتهای جهانی تفنگ و تپانچه مشخص شدند

میزبانان رقابتهای جهانی تفنگ و تپانچه مشخص شدند
فدراسیون جهانی تیراندازی در حالی تقویم سال 2013 را تنظیم نموده که در آن در 8 مرحله بیش از 75 مسابقه و 80 روز رقابت در نظر گرفته شده که از اسفند ماه سالجاری تا آبان سال آینده را در برمی گیرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جهانی ؛فصل جدید مسابقات جام جهانی در آکاپولکو مکزیک که در آن برای اولین بار مرحله جام جهانی تیراندازی در رویدادتفنگ برگزار خواهد شد که از 15 تا 25 ماه مارس ( 25 اسفند تا 5 فروردین ) می باشد .
این دوره از مسابقات جام جهانی به سوی میزبانی کشورهای آسیایی حرکت کرده است  بدین طریق که دو مرحله از مسابقات جام جهانی تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه به میزبانی کشور کره و امارات متحده عربی در ماه اردیبهشت ( آوریل ) برگزار خواهد شد .
بعد از ان برمی گردیم به امریکا و در ادامه اروپا ، جام جهانی بعدی  در رشته های تفنگ و تپانچه به میزبانی کشور امریکا خواهد بود که در خرداد ماه برگزارمی شود و پس از آن مونیخ آلمان میزبان این رقابتها خواهد بود و سومین مرحله جام جهانی رشته تفنگ  نیز در کشور قبرس در ماه تیر خواهد بود .
چهارمین مرحله و یا به عبارتی آخرین مرحله مسابقات جام جهانی تیراندازی در مواد تفنگ و تپانچه در کشور اسپانیا شهر گرانادا  در مرداد ماه می باشد .
در نهایت فینال این رقابت ها را در ماههای آبان و آذر به ترتیب امارات متحده عربی و آلمان میزبانی خواهند کرد .

۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.