مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا -اندونزی ؛ تیم ا په نوجوانان در جایگاه سوم آسیا ایستاد

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا -اندونزی ؛ تیم ا په نوجوانان در جایگاه سوم آسیا ایستاد
در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا،تیم ملی اپه نوجوانان کشورمان در رتبه سوم آسیا جای گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی؛ رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا در رده سنی نوجوانان واسلحه اپه امروز به صورت تیمی در بخش پسران پی گیری شد.
بر این اساس،در ادامه این رقابت ها که با حضور بی سابقه 30 کشور از سراسر قاره اسیا انجام شد ،تیم ملی اسلحه اپه کشورمان با ترکیب امیر رضا کنعانی،بهنام بیگ و سعید رضایی در این مسابقات ظاهر شد وتوانست در گام نخست با نتیجه 45 بر 25 تیم قدرتمند فیلیپین را از میان بردارد وبه جمع 8 تیم برتر اسیا بپیوندد.
در مرحله بعدی   نیز در برابر مدعی عنوان قهرمانی این رقابت ها یعنی تیم قدر کره جنوبی قرار گرفت و مقتدرانه با نتیجه 54 بر 32 این تیم  را مغلوب خود کرد تا مدال خود را مسجل کند پس از ان در مرحله نیمه نهایی ملی پوشان کشورمان به مصاف  تیم چین که سابقه قهرمانی های متعدد اسیا وجهان را در کارنامه خود دارد رفت که طی یک دیدار نزدیک،حساس ونفس گیر با اختلاف تنها 4 امتیاز (45 بر 41 )بازی را به حریف واگذار کرد و در رتبه سوم اسیا جای گرفت.
شایان ذکر است،تیم فلوره دختران متشکل از سروناز مرتضوی،الهه قهرمانی ومطهره محسنی  نیز امروزبه مصاف حریفان خود رفتند و موفق شدند در مرحله نخست تیم ویتنام را با نتیجه 45 بر 23 شکست دهند اما در مرحله بعد در برابر تیم هنگ کنگ قرار گرفتند وبا قبول شکست 45 بر 33 از دور مسابقات کنار رفت واز کسب مدال نیز باز ماندند.
گفتنی است،رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا فردا با برگزاری رقابت های تیمی اپه دختران به کار خود در بخش نوجوانان پایان می دهد.

 

۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.