درتقویم ورزشی 2013فدراسیون جهانی؛لیگ جهانی کاراته وان از6 به 8 مرحله افزایش یافت

درتقویم ورزشی 2013فدراسیون جهانی؛لیگ جهانی کاراته وان از6 به 8 مرحله افزایش یافت
فدراسیون جهانی کاراتهwkf تقویم ورزشی خود در سال 2013 را منتشر کرد که بر اساس آن تعداد لیگ جهانی موسوم به کاراته وان از 6 مرحله به 8 مرحله افزایش یافته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 30 دی و اول بهمن ماه در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد، هلند طی روزهای 19و20 اسفند میزبان دومین مرحله لیگ جهانی خواهد بود. روسیه، اندونزی،کره، ترکیه،آلمان و اتریش میزبانان 6 مرحله بعدی هستند که به ترتیب در ماههای فروردین، تیر، اوایل و اواخرشهریور، مهر و آذر ماه برگزار می گردد.

فدراسیون جهانی کاراته قرار است در سال 2013 دو رویداد را تحت عنوان ورلد کاپ برگزار کند که اولی طی روزهای 26 و 27 اسفند ماه در کشور اسلوونی و دومی در روزهای 21و22 مهر ماه در آتن یونان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، چهلمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان و امیدهای اروپا بهمن ماه در ترکیه، چهل و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان اروپا اردیبهشت ماه در مجارستان، بازیهای جهانی مرداد ماه در شهر کالی کلمبیا، مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در ماه جولای و به میزبانی امارات انجام می شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان امریکای لاتین درآرژانتین، پیکارهای قهرمانی جوانان و امیدهای جهان امریکای لاتین در کلمبیا، مسابقات قهرمانی جهان رده سنی جوانان و امیدها و نیز جام جهانی زیر 21 سال در اسپانیا، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی امیدها و جوانان افریقا در تونس، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی اروپا در مونته نگرو و ششمین اردوی فدراسیون جهانی کاراته و جام جهانی کاراته وان جوانان در کوفور یونان از دیگر برنامه های فدراسیون جهانی در سال 2013 است.
۱۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.