جهت تعیین میزبان بازی های آسیایی 2019؛کمیسیون ارزشیابی OCA از شهرهای داوطلب بازدید می کند

جهت تعیین میزبان بازی های آسیایی 2019؛کمیسیون ارزشیابی OCA از شهرهای داوطلب بازدید می کند
کمیسیون ارزشیابی شورای المپیک آسیا جهت بررسی توانایی و ظرفیت شهرهای داوطلب برگزاری بازی های آسیایی 2019 از امروز به شهرهای سوربایا(اندونزی)، هانوی(ویتنام) و دبی(امارات متحده عربی) سفر خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این کمیسیون به ریاست حسن سید عارف نائب رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته المپیک پاکستان از امروز به شهرهای سوربایا(اندونزی)، هانوی(ویتنام) و دبی(امارات متحده عربی) سفر خواهند کرد و ظرفیت و پتانسیل های آنها را برای برگزاری هر چه بهتر بازی های آسیایی در سال 2019 بررسی خواهند کرد.
بر اساس این گزارش؛ اعضای کمیسیون ارزشیابی شورای المپیک آسیا از سه شهر مذکور بازدید به عمل خواهند آورد و با مقامات دولتی، کمیته ملی المپیک و همچنین نمایندگان شهرها ملاقات خواهند کرد.
گفتنی است؛ سی یکمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در تاریخ 8 نوامبر در ماکائو چین برگزار خواهد شد و میزبان هجدهمین دوره بازی های آسیایی در سال 2019 نیز در این مجمع مشخص خواهد شد.
شایان ذکر است؛ هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 از 19 سپتامبر لغایت 4 اکتبر در اینچئون کره برگزار خواهد شد.
به این موضوع اشاره شود که شورای المپیک آسیا در سال 2009 در مجمع عمومی سنگاپور تصمیم گرفت تا جهت ارتقای ورزش آسیا بازیهای آسیایی را یک سال قبل از المپیک برگزار کند و به همین دلیل هجدهمین دوره بازیهای آسیایی که باید در سال 2018 برگزار می شد به 2019 موکول شد.
۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.