تبریک علی آبادی وافشارزاده به افتخار آفرینان تیم ملی نوجوانان به دلیل صعود به رقابتهای جهانی

تبریک علی آبادی وافشارزاده به افتخار آفرینان تیم ملی نوجوانان به دلیل صعود به رقابتهای جهانی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیامهای جداگانه ای موفقیت تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا و صعود به مسابقات جهانی را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیر کل پیروزی تیم  ملی فوتبال نوجوانان کشورمان را بعد از پیروزی بر تیم استرالیا و صعود به رقابتهای جهانی تبریک گفتند.
در متن پیام رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:
شما دلاور مردان نوجوانان کشورمان همانطور که انتظار می رفت ضمن به نمایش گذاشتن رقابتهایی زیبا در مسابقات قهرمانی آسیا با اتحاد و یکدلی روند موفقیت‌های ورزشی ایران را تداوم ‌بخشیدید و بدون شک با این روحیه و اتحادی که دارید یقینا در بازی‌های آینده موفق خواهید بود.
لذا ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و صعود به رقابتهای جهانی به مسئولین محترم فدراسیون فوتبال، کادر فنی و شما عزیزان آینده ساز فوتبال کشور خسته نباشید گفته و امید می رود با همت و غیرتی که در شما و کادر فنی خستگی ناپذیرتان دیده می شود تحت عنایات الهی و دعای خیر مردم در ادامه رقابتهای پیش رو باز هم پیام آور شادی برای مردم عزیز مان باشید.
همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل نیز ضمن خسته نباشید گفتن به مجموعه فدراسیون، کادر فنی وتیم ملی نوجوانان فوتبال در پیام تبریک  خود آورده است: خدای خود را شاکرم بعد از درخشش کاروان اعزامی کشورمان در بازیهای المپیک و پارالمپیک لندن بازهم شاهد درخشش دیگر رشته های ورزشی در رقابتهای بین المللی هستیم.
ضمن تبریک شکست مقتدرانه تیم ملی استرالیا و صعود نوجوانان عزیز به رقابتهای جهانی به مسئولین زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و بازیکنان عزیز خسته نباشید گفته و امیدوارم مردم عزیز کشورمان با حضور در کنار این نوجوانان که آینده ساز ورزش کشورمان هستند مایه دلگرمی آنها در دیگر رقابتهای پیش رو باشند.

۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.