سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان: قدرت ووشوی ایران را در ماکائو نشان دادیم

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان: قدرت ووشوی ایران را در ماکائو نشان دادیم
سرمربی تیم ملی ووشو جوانان در بخش ساندا بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی ماکائو گفت: کسب نتایج قابل قبول تیم ما در رقابتهای جهانی نشان از قدرت ووشو ایران است و قطعا در رقابتهای بعدی نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، "رامین موحدنیا" با مثبت ارزیابی کردن نتایج تک تک نفرات حاضر در این رقابتها اظهار داشت: اوزان 5 گانه ساندای جوانان با وجود تجربه کمی که داشتند بهترین نتیجه را در این پیکارها کسب کردند و در مصاف با بهترین های جهان زیباترین شیوه مبارزه را به نمایش گذاشتند.
وی در ادامه افزود: قرعه ملی پوشان ما بسیار سخت بود و در 2 وزن در فینال به حریفان نامدار چین رسیدیم که در وزن 65- ووشوکار کشورمان با اختلاف امتیاز بسیار بالا توانست حریف قدرتمند چین را مغلوب کند ضمن اینکه در وزن 60- کیلوگرم هم تنها با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به چینی ها واگذار کردیم و به اعتقاد من ما در این بازی به داور باختیم نه به حریف چرا که قضاوت بد و به دور از انصاف باعث شد تا این بازی به راند 3 کشیده شود.
سرمربی تیم ملی جوانان در این باره تصریح کرد: در وزن 80- کیلوگرم هم ووشوکار ایران توانست با اختلاف امتیاز زیادی قهرمان جهان از روسیه را مغلوب خود کند و اقتدار ووشو ایران را به رخ همه بکشد، ضمن اینکه در وزن 52- کیلوگرم و در بازی فینال با حریف مصر اگر اشتباه داوری نبود ووشوکار ایران در راند 2 پیروز میدان بود که با رای داور بازی به راند 3 کشیده شد و نتیجه به نفع حریف به پایان رسید که طلای این وزن برازنده ما بود.
موحدنیا تاکید کرد: همه کشورها از جمله چین که مهد این رشته ورزشی است با 170 میلیون ووشوکار و سرمایه گذاری کلان در این رشته توانسته خود را در صدر نگه دارد و این در حالی است که ایران طی چند سال گذشته توانسته با مدیریت درست و با برنامه ریزی پایه ای در این زمینه به نتیجه قابل قبول برسد و اکثر کشورهای مدعی را پایین تر خود ببیند.
وی افزود: برگزاری اردوهای مداوم 3 ماهه و حضور جوانان در رقابتهای غرب آسیا کمک کرد تا این تیم بتواند به آمادگی 100 درصد برسد و خود را برای این مسابقات در اوج نگه دارد و قطعا با این روال ایران توانایی موفقیت در رقابتهای برون مرزی را خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: چشم انداز فدراسیون به آینده این رشته است ضمن اینکه برگزاری  رقابتهای لیگ و استعدایابی ووشوکاران قدرتمند نیز کمک شایانی در پیشرفته این رشته داشته است چرا که در رقابتهای لیگ و قهرمانی کشور پدیده های را می توان دید که حتی در مصاف با نامداران این رشته بهترین نتیجه را به دست آورده اند.
موحدنیا در پایان افزود: داشتن مدیریت قوی، کادر فنی و سرپرست برای تیم های ملی بزرگسالان و جوانان افق روشنی برای این رشته است و قطعا در بازیهای آسیایی اینچئون کره باز هم ووشو می تواند برای ورزش کشور ما افتخار آفرین کند.
۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.