تیم ملی نوجوانان با عبور از استرالیا به جام جهانی صعود کرد

تیم ملی نوجوانان با عبور از استرالیا به جام جهانی صعود کرد
تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا برابر استرالیا به پیروزی رسید و جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2013 را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال نوجوانان در حالی بین دو تیم ایران و استرالیا در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان علی دوستی مهر موفق شدند حریف خود را با نتیجه 5 بر یک شکست دهند.

در این دیدار که به قضاوت ماساکی توما از ژاپن برگزار شد، سعید عزت اللهی از روی نقطه پنالتی و رضا کرملاچعب برای ایران گل زدند تا شاگردان علی دوستی مهر نیمه اول را با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم ایران موفق شد با گلهای  محمدرضا بازاج و علی ریگی به دو گل دیگر دست پیدا کند. اخرین گل ایران نیز توسط رضا کرملاچعب وارد دروازه استرالیا شد.

شاگردان علی دوستی مهر که در مرحله مقدماتی نیز با اقتدار تیم های لائوس، یمن و کویت را شکست داده بودند، با پیروزی برابر استرالیا به رقابت های جام جهانی 2013 که در امارات برگزار خواهد شد، راه یافتند.در واقع  شاگردان دوستی مهر با عبور از استرالیا به جام جهانی صعود کردند و به مرحله نیمه نهایی رقابت های نوجوانان آسیا هم راه پیدا کردند.
۱۰ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.