نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی :با سرمایه گذاری های انجام شده به کسب مدال امیدواریم

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی :با سرمایه گذاری های انجام شده به کسب مدال امیدواریم
با سرمایه گذاری فراوانی که در بخش جوانان ونوجوانان انجام داده ایم به کسب مدال در رقابت های قهرمانی اسیا بسیار امیدوارهستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیر بازی ؛انوش جهانی نایب ریس فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت:رقابت های شمشیربازی قهرمانی اسیا ویژه رده سنی جوانان ونوجوانان هم اکنون مهمترین رویدادی است که در پیش رو داریم و کمتر از 3 روز دیگر در بالی اندونزی اغاز می شود.
وی در خصوص سطح این رقابت ها افزود :همانطور که از نام این مسابقات پیداست در سطح قهرمانی اسیا انجام می شود و به طبع برگزاری رقابت ها در چنین سطحی از فشردگی بسیار بالایی برخوردار است و تقریبا تمام کشورهای اسیایی که نه نتها در این قاره بلکه در جهان هم صاحب سبک هستند و طی سال های اخیر با برتری مقابل قطب های اروپایی این رشته دردنیا جایگاهی را برای خود دست وپا کرده اند در این اوردگاه حضور می یابند تا ضمن محک از سطح توانایی های خود به تثیت جایگاه شان نیز بپردازند.
نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص وضعیت ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها تصریح کرد:از انجاییکه عصاره وشالوده تیم ملی بزرگسالان در بخش جوانان ونوجوانان رقم می خورد لذا بر اساس سیاست ها وبرنامه های مدون فدراسیون توجه خاص و ویژه ای به این بخش معطوف شده که با سرمایه گذاری و صرف هزینه در بخش جوانان ونوجوانان در قالب برگزاری مسابقات،اردو ها ودر پاره ای از موارد اعزام به مسابقات معتبر جهانی تا حد زیادی به موفقیت دست یافته ایم که از جمله ان می توان به کسب 3 مدال طلا با ارزش در رقابت های زیر 23 سال اسیا که چندی پیش در فیلیپین برگزار شد  اشاره نمود.
جهانی در پایان خاطر نشان کرد:هر چند پیش بینی در خصوص کسب مدال منطقی نیست اما با توجه به شرایط موجود دور از انتظار نیست وبه این مسئله بسیار امیدوار هستیم.



۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.