تیم ملی کریکت ایران در راه تایلند

تیم ملی کریکت ایران در راه تایلند
انجمن کریکت کشورمان برنامه های آمادگی خود را برای حضوری موثر در مسابقات آسیایی تایلند اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن ای ورزشی،"سعید بهروزی" دبیر انجمن کریکت گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از 20 تا 29 آذرماه سالجاری در شهر بانکوک برگزار می شود و ما برای آمادگی ملی پوشان سه مرحله اردو را پیش بینی کرده ایم.
وی گفت: مرحله اول با حضور 40 نفر از 15 تا 22 آبان در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان خواهد بود، مرحله دوم با حضور 24 نفر از 27 آبان تا 9 آذر در زاهدان و در پایان 14 نفر برتر انتخاب شده و از 13 تا 18 آذر در تهران مرحله سوم اردو را برگزار می کنند.
بهروزی درباره نحوه انتخاب نفرات اولیه حاضر در اردو چنین گفت: آقای "محمود رشید دار" که از مربیان با تجربه پاکستانی است و سابقه چندین سال هدایت تیم ملی را برعهده دارد، در چهار استان کشور (سیستان و بلوچستان – کرمان – تهران – گلستان) به استعدادیابی پرداخته و قرار است و بهترین نفرات را انتخاب کند.
بهروزی در پایان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2010 تیم ایران موفق شد در بین 10 تیم حاضر به مقام پنجم دست یابد و امسال امیدواریم با حمایت های فدراسیون انجمنهای ورزشی و برنامه ریزیهای دقیق تری که انجام داده ایم جزء دو تیم صعود کننده به سید یک آسیا باشیم.
۹ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.