سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین:نتایج کسب شده در لندن مطابق پیش بینی ها بود

سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین:نتایج کسب شده در لندن مطابق پیش بینی ها بود
آنچه به دست آمد ماحصل 16 ماه تمرینات ملی پوشان در اردوهای متمرکز و غیر متمرکز و نیز زحمات کادر فنی تیم ملی و حمایتهای فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بود و خوشبختانه آنچه در نظر داشتیم محقق شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین بهمن رضایی، سرمربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین در خصوص نتایج کسب شده در پارالمپیک لندن گفت: در رقابت های پارالمپیک لندن، ضمن افزایش  تعداد مدالها نسبت به پارالمپیک پکن، رکوردهای خوبی از ملی پوشان ثبت شد و تعدادی از آنها نیز مثل خالوندی، چهره شدند و این مساله کار را برای رقابت های پیش رو سخت تر می کند، اما امید داریم که با برنامه ریز های انجمن و حمایت فدراسیون، ضمن حفظ جایگاه کنونی، در رقابت های پارالمپیک 2016 برزیل  نتایجی بهتر از لندن به دست آوریم.

رئیس انجمن دو ومیدانی اذعان داشت: پیش از برگزاری مسابقات و با توجه به رکوردهایی که در رقابت های آلمان از بچه ها به دست آمده بود،  پیش بینی می کردیم که بین 5 تا 6 نشان طلا کسب کنیم و اگر دو نفر از ملی پوشان در پرتاب های آخر خود با بدشانسی روبرو نمی شدند، نشان نقره آنها نیز به طلا تبدیل می شود، با این وجود کسب 5 نشان طلا و در مجموع 13 نشان رنگارنگ در رقابت های لندن، از  موفقیت 100 درصدی  این رشته نسبت به پارالمپیک پکن خبر می دهد.

وی در خصوص عملکرد بانوان ملی پوش دوومیدانی گفت: از مجموع عملکرد دو بانوی دو و میدانی کار راضی هستم. خانم تکتاز رکوردهای خوبی به دست آورد و خانم صدقی هم اگر موفق به ثبت رکوردهای خودش می شد، جایگاه چهارمی وی حتمی بود.

آقای رضایی با اشاره به برگزاری جشنواره استعداد یابی در مشهد مقس گفت: در نظر داریم با اضافه کردن جوانان زیر 23 سال، تیم را جوان تر کنیم و بدین منظور نیاز بود تا استعدادهای کشف نشده در سراسر کشور شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرند که این فرصت با برگزاری جشنواره استعداد یابی محقق شد. دو و میدانی در این جشنواره، پر طرفدار ترین رشته ای بود که نوجوانان برای حضور در آن ابراز علاقه می کردند و از بین مراجعین، 25 نفر در بخش آقایان و 17 نفر در بخش بانوان انتخاب شدند که در مجموع 45 نفر ورزشکار زیر 20 و زیر 15 سال گلچین شدند که این افراد با توجه به رکوردهای که در خلال جشنواره از آنها ثبت شد انتخاب گردیدند.

وی خاطر نشان کرد: افراد منتخب در دو گروه تفکیک شدند، گروه نخست ورزشکارانی هستند که برای حضور در رقابت های پارآسیایی آماده تر بودند و گروه دیگر افرادی مستعد با کلاس بندی های مختلف هستند که مقرر شده در تمرینات متمرکزی که برای آنها برنامه ریزی خواهد شد ، به آمادگی مورد نظر برسند.

رئیس انجمن دو و میدانی در خصوص رقابت های پیش رو در رده های سنی مختلف، اضافه کرد: ملی پوشان جوان کشورمان در رقابت های آیواز 2012 که در کشور پورتوریکو برگزار می شود، حضور می یابند و پس از آن در سال 2013 رقابت های جهانی بزرگسالان در کشور فرانسه را پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی  در خصوص بخش نامه ارسالی از IPC  در خصوص برخی تغییرات در قوانین این رشته گفت: پیش از رقابت های پارالمپیک لندن، بخش نامه ای از سوی IPC در مورد تغییرات پیشنهادی کلیه کشورها ارسال شد که در ایران نیز با مشورت مسئولین فنی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نظرات خود را ارسال کردیم و منتظر هستیم تا آبان ماه نتایج نهایی این تغییرات اعلام شود. پس از اعلام این تغییرات که در خصوص برداشتن بحث ادغام از کلاس بندی و مستقل شدن آنها می باشد، در نظر داریم رقابت های قهرمانی کشور را با توجه به تغییرات اعمال شده، برگزار نماییم تا از بین نفرات برگزیده،  برای مسابقات جهانی فرانسه  اردوهای آمادگی پیش بینی شوند.

آقای رضایی در پایان از زحمات کلیه مسئولین و کارکنان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین که کلیه امکانات مورد نیاز و نیز شرایطی مطلوب برای تمرینات ملی پوشان را فراهم آورده و به طرق مختلف از تیم ملی حمایت کردند، قدردانی نمود.
۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۷:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.