درپی موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن؛تبریکات رئیس کمیته المپیک فلسطین،آرژانتین و رئیس فدراسیون جهانی بوکس

درپی موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن؛تبریکات رئیس کمیته المپیک فلسطین،آرژانتین و رئیس فدراسیون جهانی بوکس
روسای کمیته های ملی المپیک فلسطین، آرژانتین و فدراسیون جهانی بوکس طی نامه هایی جداگانه موفقیت های اخیر ورزش کشور در سی و امین دوره بازیهای المپیک لندن را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در پی موفقیت کاروان ورزش کشورمان در بازیهای المپیک لندن و کسب 12 مدال طلا ،نقره و برنز وعنوان هفدهمی رقابتها  ژنرال جبریل الرجوب رئیس کمیته المپیک فلسطین، دکتر جرالدو ورتین رئیس کمیته المپیک آرژانتین و چینگ کو وو رئیس فدراسیون بوکس آماتور جهان طی نامه هایی مجزا موفقیت کاروان المپیکی کشورمان را در بازیهای لندن 2012 تبریک گفتند.
متن نامه رئیس کمیته ملی المپیک فلسطین خطاب به محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا :
جناب آقای محمد علی آبادی
ریاست محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
همکار عزیز،
پیش از هرچیز خالصانه ترین احترامات مرا نسبت به جنابعالی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بپذیرید و با کمال رضایتمندی به نیابت از کل جامعه ورزش فلسطین و مردم فلسطین به شما و تیم المپیک جمهوری اسلامی ایران بخاطر دستاوردهای ورزشی در بازیهای المپیک لندن 2012 تبریک عرض می نمایم.
با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر و مستمر ورزش کشور شما در سالهای آتی، در انتظار توسعه مشارکت هرچه بیشتر بین این دو کمیته ملی المپیک می باشیم.
اینجانب از این فرصت بدست آمده برای ابراز مراتب امتنان خود نسبت به جنابعالی استفاده نمودم.
با تشکر
ژنرال جبریل الرجوب
رئیس کمیته المپیک فلسطین


متن نامه رئیس کمیته ملی المپیک آرژانتین خطاب به محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و نائب رئیس شورای المپیک آسیا :

جناب آقای محمدعلی آبادی
ریاست محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
با توجه به خاتمه سی امین بازیهای المپیک در شهر لندن، مایلم مراتب تبریک خود را برای کسب 12 مدال توسط ورزشکاران آن کمیته، حضور شما، ورزشکاران شما و آن کمیته ملی المپیک که مشتمل بر اعضاء جامعه ورزش می باشند را خدمتتان اعلام نمایم.
با توجه به اینکه این دستاوردهای ورزشی سرشار از فضیلت طلبی، احترام و دوستی به بهترین وجه خود می باشند، بیانگر وجود ارزشهای جنبش المپیک هستند.
با آرزوی موفقیت شما در دوره المپیک آینده و افزایش تعامل سازمانی بین کمیته ملی المپیک ما و شما و با ابراز اردات قلبی و صمیمانه حضور شما.

دکتر جرالدو ورتین
رئیس کمیته المپیک آرژانتین

متن نامه رئیس فدراسیون جهانی بوکس خطاب به محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا  :

جناب آقای محمدعلی آبادی
ریاست محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و
نائب رئیس شورای المپیک آسیا
با تشکر بازیهای المپیک لندن را در واقع موفقیت بی سابقه ای می دانم که خاطرات فراموش نشدنی را برای همه ما به یادگار گذاشت.
اینجانب بعنوان رئیس فدراسیون جهانی بوکس از نتایج رقابتهای بوکس بسیار خشنودم. سطح کیفی رشته ورزشی بوکس تا حد زیادی ارتقاء یافته است و با استقبال زیادی از سوی تماشاچیان روبرو شد و از روز اول رقابتها جمعیت بسیارزیادی از طرفداران بوکس در محل برگزاری حضور یافتند و با طنین فریادها و هیجانات خود از این رشته ورزشی حمایت نمودند.
در واقع این یک موفقیت جمعی بود. چنین نتایجی فقط زمانی بدست می آید که کلیه افرادی که در تعامل با  این رویداد شکوهمند هستند، نقش خود را بصورتی فعال و با رعایت ارزشهای المپیک ایفا نمایند.
بهمین منظور از این فرصت استفاده می نمایم تا مراتب تقدیر خود را از حمایت های همیشگی جنابعالی از فدراسیون جهانی بوکس و  نیز مشارکت شما در برگزاری موفقیت آمیز بازیهای المپیک لندن ابراز نمایم.

با تشکر
چینگ کو وو
رئیس فدراسیون


۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.