معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:آموزش 5 رشته ورزشی مختلف به دانش آموزان دبستانی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:آموزش 5 رشته ورزشی مختلف به دانش آموزان دبستانی
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از آموزش 5 رشته ورزشی مختلف به دانش آموزان دبستانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزش تخصصی خاصی برای پایه اول دبستان در نظر گرفته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر خیر، اما برنامه ای برای پایه اول دبستان داشتیم که به علت پاره ای از مشکلات قابل اجرا نشد.
وی افزود: اما ورزش های تخصصی در پایه های ابتدایی در نظر گرفته شده است که ورزش ژیمناستیک را برای دوم دبستان، آموزش شنا (طرح سباح) برای پایه سوم دبستان، آموزش طناب زنی برای پایه چهارم دبستان، آموزش تنیس روی میز برای پایه پنجم دبستان و آموزش دو ومیدانی برای پایه ششم دبستان در نظر گرفته شده است.
هاشمی همچنین به دیگر برنامه هایی که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است اشاره و خاطرنشان کرد: مدارس تخصصی ورزش را برای تمامی پایه های تحصیلی در نظر گرفته ایم.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که برای معلمان پایه پنجم و ششم دبستان که آموزش های تنیس روی میز و دو ومیدانی را در مدارس انجام خواهند داد دوره آموزشی برگزار شد؟ تصریح کرد: بله، معلمان تربیت بدنی آموزش های لازم را پشت سر گذاشته اند.
هاشمی اضافه کرد: مدرسان تربیت بدنی در استان ها به معلمان آموزش های لازم را داده اند و کتاب راهنمای معلم برای آموزش دو ومیدانی پایه ششم دبستان نیز تحویل آموزش و پرورش سراسر کشور قرار داده شده است.
(پانا)

۸ مهر ۱۳۹۱ ۱۲:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.