محمد نو حی از حضور ورزشکاران 70 کشور جهان در فستیوال ورزش های رزمی خبر داد

محمد نو حی از حضور ورزشکاران 70 کشور جهان در فستیوال ورزش های رزمی خبر داد
رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی با اعلام خبر برگزاری سومین فستیوال ورزشهای رزمی در کیش گفت: اهداف مهمی را بامیزبانی این جشنواره دنبال می کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های رزمی ؛ محمد نوحی در ادامه از حضور ورزشکاران رزمی بیش از 70 کشور جهان در جزیره کیش خبر داد و گفت: احتمالا در این جشنواره نزدیک به هزار ورزشکار حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون ورزشهای رزمی ادامه داد : دراین فستیوال ورزشکاران در رشته های کیک بوکسینگ، جوجیتسو ، کشتی با کمربند ، دفاع شخصی ، قوت الرمیع به مصاف هم خواهند رفت .

وی در ادامه به پیشینه برگزاری این جشنواره اشاره کرد و با مهم خواندن آن اظهار داشت: این رویداد از بعد معرفی توانمندیهای ورزشی ، رشد وتوسعه ایران در بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری ورزش ، معرفی فرهنگی غنی اسلامی ایران به بیش از 60 کشور دنیا بسیار قابل توجه است. بنابراین تلاش کردیم تا با برنامه ریزی دقیق در همه حوزه ها بیانگر سیاستهای توسعه ای نظام باشیم.

نوحی ادامه داد: به اعتقاد ما ورزشکاران سفیرانی هستند که می توانند پس از هر رویدادی بیانگر واقعیتها باشند و ما هم از این فرصت بهره گرفتیم تا از ابعاد مختلف  تاریخ و فرهنگ کشورمان را به نمایش بگذاریم .

رییس فدراسیون ورزش های رزمی راه اندازی غرفه ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس و ترجمه بخشی از وصیت نامه های آنها را بخشی از اقدامات فرهنگی در حاشیه این جشنواره عنوان کرد و گفت: معرفی اماکن تاریخ ، به نمایش گذاشتن البسه ایرانی براساس قومیتها و فرهنگ ، معرفی اماکن تاریخی ایران تنها بخشی از اقداماتی که در کنار این جشنواره انجام خواهد شد .

۶ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.