مدال طلای المپیک لندن بعد از 44 روز به قهرمان واقعی رسید

مدال طلای المپیک لندن بعد از 44 روز به قهرمان واقعی رسید
والری آدامزˈ قهرمان پرتاب وزنه نیوزیلندی چهل و چهار روز بعد از پایان المپیک لندن و 18 هزار کیلومتر دورتر از محل برگزاری این بازی ها، مدال طلای خود را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، وی در مسابقات پرتاب وزنه زنان بعد از ˈنادیا اوستاپچوکˈ دوم شده بود اما قهرمان این رشته دوپینگی اعلام شد و مدال طلا به او رسید.
آدامز در مراسم ویژه ای که در اوکلند برگزار شد، مدال طلای المپیک خود را دریافت کرد.
این ورزشکار 27 ساله در مراسم اهدای مدال که با حضور دیگر مدال آوران نیوزیلند برگزار شده بود، از سکو بالا رفت و مدال خود را از دست ژنرال ˈجری ماتپارائهˈ فرماندار اوکلند دریافت کرد. بعد از اهدای مدال سرود ملی کشور نیوزیلند نواخته شد.
آدامز در جمع دو هزار نفری که برای شرکت در مراسم آمده بودند، در حالیکه به شدت احساساتی شده بود گفت: از همه مردم نیوزیلند به خاطر عشق و حمایت هایشان تشکر می کنم.
وی سابقه سه بار قهرمانی در مسابقات جهانی را در کارنامه دارد و در المپیک لندن موفق شد از عنوان قهرمانی خود در این بازی ها دفاع کند.
اوستاپچوک 31 ساله که به گفته مربی اش به دلیل استفاده از غذای آلوده به مواد غیر مجاز دوپینگی اعلام شده است، هفته گذشته از سوی کمیته مبارزه با دوپینگ بلاروس به یک سال محرومیت محکوم شد.
۶ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.