محمد علیپور :استقبال ازکلاس پیشرفته داوری و مربیگری راگبی قابل تقدیر است

محمد علیپور :استقبال ازکلاس پیشرفته داوری و مربیگری راگبی قابل تقدیر است
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تمجید از مسوولان انجمن راگبی در برگزاری کلاس پیشرفته و بین المللی مربیگری و داوری راگبی در تهران گفت : استقبال خوب از این کلاس ما را تشویق می کند که بیش از پیش به این حرکت سازنده عنایت بیشتری داشته باشیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، " محمد علیپور " روز چهارشنبه در جریان بازدید از این کلاس که با حضور 43 مربی و داور و همچنین اقای " جرالد کالاگر" و خانم " سره نا یوه " مدرسان نیوزلندی و سنگاپوری در مجموعه ورزشی ازادی تهران جریان دارد ، افزود: حرکت انجمن راگبی قابل ستایش است و امید می رود که این اقدام ، در بالابردن سطح دانش مربیان و داوران موثر واقع شود.
وی ضمن خوشامدگویی به مدرسان و همچنین شرکت کنندگان در این کلاس گفت : ما انتظار داریم که شما تلاش کنید تا راگبی بیش از پیش به سمت پیشرفت حرکت کند .
علیپور همچنین اظهار داشت : برنامه ریزیها باید بگونه ای باشد که در بازیهای اسیایی اینده بتوانیم جزو تیم های برتر قاره باشیم و به باور من ، این پتانسیل وجود دارد بویژه در بخش " سونز"( راگبی هفت نفره ) که علاقه مندان بیشتری نسبت به راگبی 15 نفره دارد.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، توجه ویژه به راگبی پایه را مورد تحسین قرار داد و گفت : خوشبختانه جوانگرایی در راگبی در اولویت قرار گرفته و من امیدوارهستم که این پشتوانه سازی و اتکا به چهره های اتیه دار بتواند در توفیق این رشته پرطرفدار نقش کلیدی بازی کند.
علیپور با اشاره به کمبود بودجه گفت : فدراسیون انجمن های ورزشی ، 15 رشته فعال را هدایت می کند ولی واقعیت این است که با مشکلات بودجه مواجه است . در این راستا ، اخیرا چند سفر برون مرزی به این دلیل لغو شده است ، با این حال این مشکلات مقطعی است و امید می رود که بتوان از پتانسیل های موجود بنحو احسن استفاده کرد .
وی در پایان گفت : از رشته های مدال اور که به سمت پیشرفت حرکت کنند ، حمایت می کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید.
در این بازدید ، همچنین حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی از حمایت رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از این رشته پرطرفدار تمجید کرد و ابراز امیدواری نمود که برگزاری این کلاسهای پیشرفته بتواند در توفیق راگبی نقش موثری داشته باشد.

۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.