دبیر کل انجمن بین المللی ورزشهای همگانی:ایران در برگزاری دوره های بین المللی پیشتاز است

دبیر کل انجمن بین المللی ورزشهای همگانی:ایران در برگزاری دوره های بین المللی پیشتاز است
دبیر کل انجمن بین المللی ورزش برای همه TAFISA بدنبال برگزاری موفقیت آمیز کارگاه بین المللی باشگاههای ورزشی دوستدار سلامت ، ایران را یکی از پیشتازان عرصه کارگاههای بین المللی معرفی کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، ولفگانگ بومن دبیر کل انجمن بین المللی ورزش برای همه TAFISA طی نامه ای از فعالیتهای فدراسیون ورزشهای همگانی ایران به ویژه در بحث برگزاری کارگاههای بین المللی تقدیر و تشکر نمود .
وی در ادامه افزود : ایران با برگزاری سه دوره آموزشی بین المللی طی دو سال اخیر ثابت کرده یکی از کشور های پیشرو در این مقوله بوده و با توجه به اینکه مسئولین این فدراسیون اهمیت خاصی برای بحث آموزش قائل هستند انجمن بین المللی ورزش برای همه آمادگی و موافقت خود را در برگزاری کلیه برنامه های درخواستی فدراسیون ورزشهای همگانی ایران اعلام می نمایم .
بومن در پایان خاطر نشان ساخت : امیدوارم ایران با روندی که در زمینه تحقق اهداف تافیسا در پیش گرفته بیش از این موفق بوده و به نقطه عطفی در میان کشورهای همسایه ، به ویژه در خاورمیانه و در بحث توسعه ورزش همگانی تبدیل شود .   
برگزاری کلاسهای رایگان آموزش ورزش بهکاپ
 
فدراسیون ورزشهای همگانی در نظر دارد به منظور اشاعه هر چه بیشتر رشته بهکاپ یک دوره کلاس آموزشی رایگان را برگزار نماید .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ،کمیته ورزش بهکاپ فدراسیون ورزشهای همگانی با هدف معرفی هر چه بیشتر این رشته یک دوره کلاس آموزشی رایگان را در دو بخش بانوان و آقایان و در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار می نماید . شرکت در این دوره که اوایل مهرماه برگزار خواهد شد برای کلیه علاقمندان آزاد بوده و می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، رزور و ثبت نام به سایت www.behcupsport.ir مراجعه نمایند.
۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.