آزمون کوکی وان برگزار می شود

آزمون کوکی وان برگزار می شود
کلاسهای بازآموزی و سمینار پومسه از روز جمعه 31 شهریورماه به مدت دو روز در بخش آقایان و بانوان با حضور اساتید کوکی وان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛دوره سمینار و بازآموزی پومسه آقایان در خانه تکواندو با حضور 260 تکواندوکار توسط این سیک وانگ(مدرس کوکی وان)  و بخش بانوان نیز در ورزشگاه شهید کبکانیان با حضور 76 نفر زیر نظر خانم سونگ ران سول(مدرس کوکی وان) جهت آگاهی آزمون دهندگان انجام شد.

شایان ذکر است،بعد از آموزش دو روزه تکواندوکاران و کسب آگاهی و آمادگی لازم طبق برنامه ریزی بعمل آمده صبح روز یکشنبه 2 مهرماه آزمون بانوان و بعد از ظهر همان روز و همچنین 3 مهرماه آزمون آقایان در خانه تکواندو برگزار می شود.

گفتنی است؛دوگ هیون اوه(نایب رییس کوکی وان)،کیوک کواک(استاد و نماینده آزمون کوکی وان)،این سیک وانگ(مدرس و نماینده آزمون کوکی وان)،جونگ یون هونگ(مدرس و نماینده آزمون کوکی وان)به همراه کانگ شین چول از روز پنجشنبه 30 شهریورماه به مدت یک هفته جهت برگزاری آزمون دان های 3 تا 6 و همسان سازی دان های صادره از طرف فدراسیون تکواندو ایران با کوکی وان با حضور 366 تکواندوکار آقا و خانم حضور دارند.
۲ مهر ۱۳۹۱ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.