تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان بسکتبال

تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان بسکتبال
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیامی جداگانه قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان را در رقابتهای کاپ آسیا تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا و بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته در پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان را در رقابتهای قهرمانی کاپ آسیا تبریک گفتند.
رئیس کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود خطاب به ملی پوشان بسکتبال آورده است:بعد از موفقیت های روز افزون ورزش کشور در بازیهای المپیک و پارالمپیک لندن حال شاهدیم چگونه تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابتهای قهرمانی کاپ آسیا ضمن کسب عنوان قهرمانی این رقابتها باعث به اهتزاز در آمدن پرچم پر افتخار کشورمان در این رقابتهای و طنین انداز شدن سرود مقدس کشورمان در سالن برگزاری رقابتهای شدند.
ضمن تبریک این قهرمانی به کادر فنی، ملی پوشان و مسئولان زحمتکش فدراسیون امید می رود تا افتخار آفرینان بسکتبالیست کشورمان در سایه مدیریت دلسوزانه مسئولین فدراسیون باز هم با موفقیت های خود دل میلیونها هموطن ایرانی را در اقصی نقاط  جهان شاد گردانند.
همچنین بهرام افشار زاده دبیرکل کمیته نیز در پیام تبریک خود در پی قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات  کاپ قهرمانی آسیا آورده است :
بعد از موفقیت های ورزشکاران کشورمان در بازیهای المپیک و پارالمپیک لندن اینبار تیم ملی بسکتبال کشورمان با قهرمانی در مسابقات کاپ آسیا نوار پیروزیهای درخشان ورزش کشورمان را در عرصه بین المللی امتداد داده و دل میلیونها هموطن خود را شاد کردند.
ضمن تبریک این قهرمانی به مردم عزیز، مسئولین فدراسیون و بخصوص مدیریت زحمتکش آن، کادر فنی و قهرمانان تیم ملی به همه این عزیزان خسته نباشید گفته و امید می رود این خیز بلند قهرمانی و موفقیت در ورزش کشور کماکان در دیگر رشته های ورزشی در عرصه بین المللی ادامه داشته باشد.



۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.