دکتر مجدآرا : حرکتهای نشاط آور اجتماعی برای جامعه الزامی است

دکتر مجدآرا : حرکتهای نشاط آور اجتماعی برای جامعه الزامی است
فدراسیون ورزشهای همگانی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شانزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی را روز جمعه 31 شهریورماه به میزبانی استان شهید پرور خوزستان و شهرستان سوسنگرد برگزار نمود .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی طی گفتگویی به ارزیابی شانزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی پرداخت و اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، همایش پیاده روی خانوادگی را این هفته به میزبانی مردم شهید پرور خوزستان و شهرستان سوسنگرد که بالاترین آمار شهید را در جریان جنگ تحمیلی از آن خود دارد ، برگزار نمودیم .
وی در ادامه افزود : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند حرکتهای نشاط آور برای جامعه الزامی است ، همایشهای پیاده روی اتفاق بسیار مناسب و  است که در این راستا صورت گرفته و خانواده ها هر صبح جمعه به همراه کلیه اعضای خانواده در این حرکت اجتماعی و ورزشی شرکت می کنند .
دکتر مجدآرا خاطر نشان ساخت : هفدهمین همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه هفته آینده به میزبانی استان گلستان و شهرستان گنبد برگزار خواهد شد که امیدوارم این همایش نیز همچون سایر هفته ها با اسقبال کلیه اقشار جامعه با شور و نشاط خاصی به انجام رسد . در همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان سوسنگرد به منظور ایجاد انگیزه یک دستگاه خودرو سواری پراید ، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ، لوازم ورزشی و ... به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد .

۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شويد و نظرات خود را بیان کنید.