شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با شکوه از مدال آوران المپیک 2012 لندن تجلیل کرد

شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با شکوه از مدال آوران المپیک 2012 لندن تجلیل کرد
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این شب بیش از 40 مهمان ویژه شامل ورزشکاران مدال آور، رؤسای فدراسیون های تکواندو، دو و میدانی و کشتی ، وان لیپینگ کنسول بازرگانی چین در ایران و رییس هیئت مدیره ، مدیر عامل مدیریت فروش و همچنین تعدادی از نمایندگان این شرکت به همراه جمعی از اصحاب رسانه گرد هم آمده و دستاوردهای شگفت انگیز کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 و عملکرد شرکت  مدیران خودرو در حمایت از ورزشکاران را شاهد بودند.
در این مراسم ابتدا ریاست هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو با خیر مقدم و تشکر از مهمانان و حاضرین به تقدیر و تبریک ورزشکاران مدال آوران پرداخت. بهرام شریعت در ادامه گفت : المپیک بالاترین سطح رقابت های ورزشی در دنیا می باشد که هر چهار سال یک بار برگزار می شود که در المپیک لندن ورزشکاران ایرانی قدرت خودشان را به نمایش گذاشتند.   
و در این دوره از  المپیک، سرسختی ورزشکارن ایرانی به ویژه انگیزه و قدرت آنان در رشته های ورزشی همچون کشتی ، وزنه برداری و بوکس، تصویر جدیدی از ورزش ایران و موقعیت بین المللی ورزشکاران ایرانی به تصویر کشید. در پایان سخنرانی، آقای مهندس شریعت وعده دادند شرکت مدیران خودرو در آینده نزدیک حمایت خودر را از ورزش ایران افزایش خواهد داد.
 پس از سخنرانی خوشامدگیی توسط آقای مهندس شریعت، جناب آقای پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان نماینده گی از دبیر کل به ایراد سخنرانی پرداخته و اعلام کردند نتایج درخشان ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن که تاکنون بهترین دستاور کشور زیبای ایران در المپیک بوده است، شایسته ی قدردانی و توجه ویژه ای است . همچنان که شرکت مدیران خودرو هدایا و جوایز ارزشمندی را برای تمامی مدال آور تدارک دیده است. رئیس فردارسیون تکواندو ایران همچنین از شرکت مدیران خودرو بابت این حرکت بزرگ قدردانی کرده و از تمامی مدعوین بابت حضور در این مراسم تشکر کردند.
 
در پایان تمامی مهمانان ویژه که شامل پیشکسوت های ورزشی و مقامات  ورزشی و خودرویی کشور بودند  به منظور اعطای هدایا بر روی سن دعوت شدند. سپس  مدال آوران طلایی شامل آقایان حمید سوریال، امید نوروزی، قاسم رضائی و بهداد سلیمی بر روی سن دعوت شده وهر یک سودیچ یک دستگاه خودرو MVM315 دریافت کردند. همچنین مدال آوران نقره ای شامل آقایان نواب نصیر شلال، سجاد انوشیروانی، احسان حدادی، محمد باقری معتمد و صادق گودرزی یک دستگاه خودرو MVM110 دریافت کردند.
 سپس مدال آوران برنز که آقایان احسان لشگری، کمیل قاسمی و کیانوش رستمی را شامل می شدند به ترتیب بر روی سن دعوت شده و هر یک 6 قطعه سکه تمام بهار آزادی پاداش گرفتند.
تمامی ورزشکاران پس از دریافت جوایز از شرکت مدیران خودرو و کمیته المپیک ایران تشکر کرده و اعلام داشتند چنین حمایت هایی موجب دلگرمی ورزشکاران و دستیابی به موفقیت ها و مدال های بیشتر برای ورزش ایران خواهد بود.
 پس از مراسم اهدای جوایز،  تمام ورزشکاران و مهمانان ویژه به منظور حضور در کنار خودروهای جدید  MVM315 و MVM110  به فضای باز دعوت شدند.
بیش از یک دهه از تاسیس  شرکت مدیران خودرو در سال 1381می گذرد .از اولین روز تاسیس شرکت مدیران خودرو متعهد به ارائه مناسب ترین خودروها به ایرانیان و تبدیل برند MVM به بهترین برند ملی در صنعت خودرو ایران بوده است.
در سالهای اخیر ام وی ام  گامهای با ارزشی را با همکاری شرکت چری چین و تحت حمایت تیم تکنولوژی و مدیریت  شرکت چری برداشته است. چری به عنوان بزرگترین خودروساز مستقل چین بیش از 4 میلیون خودرو در بازار جهانی به فروش رسانده و موفق به فروش 27 مدل از محصولات خود  در بیش از 80 کشور جهان شده است.
در راستای  رشد و توسعه ام.وی.ام در طی سالهای اخیر، این شرکت منطبق با سبک جدید  تجارت بین المللی که ارائه حداکثر سود به پرسنل داخلی و حداکثر مشوق ها به همکاران خارجی می باشد، عمل کرده است.
 در حال حاظر کارخانه بم خط مونتاژ موتور، دو خط بدنه و دو خط مونتاژ و پیشرفته ترین سالن رنگ خاورمیانه را راه اندازی کرده است.با فعالیت 2000 پرسنل و بیش از 100 نماینده در سرتاسر کشور مدیران خودرو بیش از 5000 فرصت شغلی را فراهم آورده و موجب توسعه اقتصاد ملی و اشتغالزائی محلی شده است. در اینده شرکت مدیران خودرو بر اساس  تقاضای بازار ایران و با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته جهانی هر ساله  یک تا دو مدل جدید مقرون به صرفه را راهی بازار خواهد کرد.  و این توسعه با کمک دولت و همکاری شرکا و اعتماد مشتریان میسر میباشد و توسعه آن متعلق به تمامی ایرانیان خواهد بود چرا که توسعه ما گره خورده با توسعه و زندگی خوب برای ایرانیان است.
از همین روست که شرکت مدیران خودرو بالافاصله پس از وقوقع زلزله در منطقه آذربایجان شرقی نیروهای انسانی و کالاهای مورد نیاز مرد م زلزله زده را به آن منطقه ارسال کرد و همچنین مراسم باشکوهی را به منظور تقدیر از مدال آوران المپیک ترتیب داد و در آینده نیز شرکت مدیران خودرو به مسیر خود در زمینه ی حمایت از ایرانیان ادامه خواهد داد و همچنان توجه ویژه ای بر تبدیل MVM به برند برتر ملی خودرو در ایران خواهد  داشت.


۱ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.