دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا : اسلام آباد پاکستان میزبان سرکل کبدی قهرمانی آسیا

دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا : اسلام آباد پاکستان میزبان سرکل کبدی قهرمانی آسیا
محمد سرور دبیر کل کنفدارسیون کبدی آسیا از میزبانی کشورش پاکستان برای رقابت های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در آبان سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا در گفتگو با سایت فدراسیون کبدی اعلام کرد : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده دومین دوره رقابت های سرکل کبدی قهرمانی آسیا  از تاریخ 6 آبان ماه سال جاری به مدت 5 روز در شهر اسلام آباد پاکستان با حضور 8 تیم برتر آسیا برگزار می شود.

وی در ادامه گفت : هشت کشور پاکستان، ایران ، هندوستان، اندونزی،نپال،تایلند ،سری لانکا و افغانستان برای حضور در این رقابت ها دعوت شده اند که در دو  گروه 4 تیمی بصورت دوره ایی مرحله مقدماتی را برگزار می کنند و تیمهای اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

دبیر کل پاکستانی کنفدراسیون آسیا در پایان گفت : این رقابت ها علاوه بر اهدای کاپ های قهرمانی و مدال جوایز نقدی هم دارد و مسئولین برگزاری رقابت ها به تیمهای  اول تا سوم به ترتیب مبالغ  پانزده ، ده  و پنج میلیون تومان جایزه خواهند داد.

تیم ملی سرکل کبدی کشورمان  به منظور حضوری پر قدرت در این رقابت ها سومین اردوی آماده سازی خودش را با حضور 22 بازیکن  از اول مهرماه به مدت یک هفته درشهر مراغه برگزار خواهد کرد.

گفتنی است  اولین دوره این رقابتها سال گذشته به میزبانی کشورمان در شهر تبریز برگزار شد و تیم کشورمان پس هند و پاکستان در مکان سوم قرار گرفت.

سرکل کبدی (کبدی دایره) در فضایی باز بر روی چمن یا زمین خاکی در دو وقت بیست دقیقه ایی مفید برگزار می شود و 8 بازیکن در زمینی به شکل دایره با قطر 44 متر حضور پیدا می کنند  که 5 بازیکن در خط دفاعی قرار می گیرند و 3 بازیکن هم فقط وظیفه حمله در بازی را برعهده دارند و در پایان مجموع امتیازات دو نیمه تیم برنده را مشخص خواهد کرد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.