صدرنشینی بسکتبال ایران با شکست ژاپن

صدرنشینی بسکتبال ایران با شکست ژاپن
تیم ملی بسکتبال ایران آخرین دیدار خود در مرحله اول مسابقات بسکتبال کاپ آسیا را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و با شکست میزبان مسابقات خود را بعنوان تنها تیم بدون باخت مسابقات معرفی نمود.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : دیدار دو تیم ایران و ژاپن ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه در توکیو برگزار گردید و تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد با نتیجه ۶۵-۷۱ میزبان را در حضور تماشاگران خود مغلوب نماید.
در این مسابقه ملی پوشان شایسته کشورمان با تمرکز در دفاع تمامی تاکتیکهای حمله تیم ژاپن را خنثی نمودند که نتیجه آن دست کشیدن ژاپنیها از پرتابهای سه امتیازی و نفوذ آنها به زیر حلقه بود و این درست همان چیزی بود که تیم ما برای آن برنامه ریزی کرده بود.
در نیمه دوم  تیم ملی ایران حملات متنوعی را در در دستور کار خود قرار داد و موفق شد از مناطق مختلف زمین به امتیاز گیری بپردازد. پرتابهای سه امتیازی داودی آفاق نیکخواه بهرامی و ساهاکیان به همراه حضور موثر کاردوست در این دیدار تیم ملی کشورمان را به یک پیروزی با ارزش در مرحله حساس مسابقات رساند تا ایران در مرحله یک چهارم نهایی حریف تیم ملی ازبکستان گردد.
حضور هموطنان عزیز ایرانی که به همراه خانواده های خود از مسیرهای دور برای تشویق ملی پوشان کشورمان به سالن مسابقات آمده بودند از دیگر نکات برجسته این دیدار بود که موجب دلگرمی بازیکنان را فراهم کرده بود.
در پایان این مرحله تیم بسکتبال کشورمان با ۸ امتیاز و بدون شکست در صدر گروه ۲ قرار گرفت و ژاپن تایوان و قطر به ترتیب در مکانهای بعدی قرار گرفتند.
دیدار بعدی تیم ملی ایران روزپنجشنبه ساعت ۷ صبح به وقت تهران مقابل تیم ملی ازبکستان انجام خواهد شد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.