رییس فدراسیون بین المللی ساواته: رشد ساواته ایران غیر قابل انکار است

رییس فدراسیون بین المللی ساواته: رشد ساواته ایران غیر قابل انکار است
خانم جولی گابریل، رییس فدراسیون بین المللی ساواته با ارسال نامه ای خطاب به حمیدرضا حصارکی، بنیانگذار و رییس انجمن ساواته ایران از عملکرد تیم ملی ساواته ایران در مسابقات جهانی 2012 بلغارستان تقدیر و کسب مدال برنز جهانی توسط مسعود عسکری، ملی پوش وزن 75- کیلوگرم ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی ساواته ایران، در متن این نامه که نسخه ای از آن از طرف فدراسیون بین المللی ساواته به کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران نیز ارسال شده، آمده است:

ابتدا من عملکرد تیم ملی ساواته ایران در مسابقات جهانی اخیر به میزبانی پلودیف بلغارستان را تبریک می گویم. با توجه به حضور ورزشکارانی از بیش از 30 کشور جهان، این رقابت ها در سطح بسیار بالایی به ویژه در بخش مردان، برگزار شد. من از اینکه مسعود عسکری در وزن 75- کیلوگرم مردان موفق به کسب مدال برنز شد بسیار مشعوف شدم و همچنین از نمایش روحیه ورزشی توسط ورزشکاران ایران تحت تاثیر قرار گرفتم.  

علاوه بر این، علاقمندم تا انتخاب شما را به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون بین المللی در جریان انتخابات برگزار شده برای دوره زمانی 2012 تا 2016 تبریک بگویم و همچنان با شما در جایگاه های بین المللی تان به عنوان رییس کنفدراسیون ساواته آسیا، رییس انجمن ساواته ایران و نایب رییس فدراسیون بین المللی ساواته همکاری را ادامه خواهیم داد.

در بخش دیگری از نامه رییس فدراسیون بین المللی ساواته آمده است: همانطور که قبلا در این خصوص بحث شده بود، کمیسیون ویژه مشاورین خود را متشکل از روسای کنفدراسیون ها با هدف انجام فعالیت های کاری مشترک و سهیم شدن از تجارب یکدیگر و ارتقاء روابط بین کنفدراسیون ها و فدراسیون بین المللی تشکیل داده ام. بدینوسیله از شما برای حضور در این کمیسیون دعوت به همکاری می کنم. من اطمینان دارم فدراسیون بین المللی ساواته از مشارکتی که شما، دکتر پورکاظمی و خانم باقری در جهت اهداف و برنامه های فدراسیون بین المللی خواهید داشت، بسیار منتفع خواهد شد.

۲۸ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.