مدرس انجمن بین المللی ورزشهای همگانی :فدراسیون در برگزاری کلاسهای بین المللی حرفه ای عمل می کند

مدرس انجمن بین المللی ورزشهای همگانی :فدراسیون در برگزاری کلاسهای بین المللی حرفه ای عمل می کند
فدراسیون ورزشهای همگانی با انجام مسابقات فینال و رده بندی فوتسال کارمندان دولت پرونده هشتمین دوره این رقابتها را بست تا تیم بانک تجارت کاپ قهرمانی را به خانه برد و وزارت ورزشیها نیز کاپ اخلاق را از آن خود کنند .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، هشتمین دوره مسابقات کارمندان دولت روز یکشنبه 26 شهریور ماه با انجام مسابقات فوتسال به کار خود پایان داد . در این رقابتها که 21 تیم از ارگانها و سازمانهای دولتی حضور داشتند در نهایت تیم بانک تجارت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم دانشگاه تربیت مدرس را از پیش رو برداشته و به عنوان قهرمانی دست یابد . در دیدار رده بندی نیز دو تیم وزارت ارشاد با فرودگاههای کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار نیز وزارت کشور با نتیجه 4 بر 3 و ضربات پنالتی به برتری دست یافت و عنوان سومی را از آن خود کرد . انجمن ورزش کارمندان دولت یکی از انجمنهای تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی است که حدود ده سالی است از فعالیت آن در این این فدراسیون می گذرد .محمد هادی منصوری رئیس هیات ورزشهای همگانی فارس شد
مجمع انتخابات هیات ورزشهای همگانی استان فارس روز یکشنبه 26 شهریور ماه در محل اراده کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد که در پایان محمد هادی منصوری با کسب حداکثر آراء رئیس هیات ورزشهای همگانی شد .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، مجمع انتخابات هیات ورزشهای همگانی استان فارس با حضور و ریاست دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد که در پایان محمد هادی منصوری که از پنج ماه قبل به عنوان سرپرست هیات معرفی و مشغول به کار بود با کسب 16 رای از 18 رای اخذ شده به عنوان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس انتخاب شد . پیش از این صمصام هاشمی ریاست این هیات را بر عهده داشت .
 
مدرس انجمن بین المللی ورزشهای همگانی :
فدراسیون ورزشهای همگانی ایران در برگزاری کلاسهای بین المللی بسیار حرفه ای عمل می کند
فدراسیون ورزشهای همگانی با برگزاری موفقیت آمیز کارگاه بین المللی باشگاههای ورزشی دوستدار سلامت با حضور بیش از هفتاد شرکت کننده نشان داد در برگزاری دوره های بین المللی بسیار حرفه ای عمل می کند .
دکتر " جورما ساولا  " مدرس بین المللی انجمن بین المللی ورزش همگانی TAFISA بعد از برگزاری موفقیت آمیز کارگاه بین المللی باشگاههای ورزشی دوستدار سلامت ضمن تقدیر از برگزاری بسیار منظم این دوره اظهار داشت : فدراسیون ورزشهای همگانی ایران در دو سال اخیر اقدام به برگزاری سه دوره بین المللی نموده ( دوره بین المللی مدیریت و رهبری در ورزش همگانی CLC و دوره بین المللی شهر سالم ، شهروند سالم و جامعه سالم ) که همه این دوره ها نه تنها از لحاظ فنی و علمی در سطح قابل ملاحظه ای برگزار شده بلکه از لحاظ برگزاری و ساماندهی دوره ها نیز بسیار تحسین بر انگیز بوده است .
وی در ادامه از اشتیاق وافر شرکت کنندگان و مشارکت فعال آنها در ارائه الگوهای مناسب در کارگروههای برگزار شده اشاره کرد و افزود : دو فاکتور فوق نشان داد افراد شرکت کننده از سطح دانش و آگاهی بالایی برخوردار بودند ضمن اینکه این امر موید این مطلب است که انتخاب نفرات شرکت کننده در این دوره ( که از باشگاهها و استانهای سراسر کشور بودند ) بسیار هوشمندانه و حساب شده بوده است .
مدرس و عضو هیات رئیسه انجمن بین المللی ورزشهای همگانی در پایان به تجربیات ارزنده ای که در این دوره کسب نموده اشاره کرد وخاطر نشان ساخت : با توجه اینکه قرار است موضوعات مطروحه و ایده های شرکت کنندگان توسط فدراسیون جمع بندی و به ارگانها ، نهادها ، فدراسیونها ، باشگاهها و ... ارسال گردد بدون شک افراد بیشتری از دستاوردهای این کلاس بهره مند خواهند شد .
جورما ساولا همچنین در پایان از کلیه دست اندرکارانی که در برگزاری این دوره سهیم بودند و همچنین از میزبانی و مهمان نوازی ایرانیان تشکر و قدر دانی نمود .
۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.