نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته:سرمایه گذاری برای تیم های ملی از اولویتها است

نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته:سرمایه گذاری برای تیم های ملی از اولویتها است
لیلی توکلی ، نایب رئیس بانوان انجمن والیبال نشسته در حاشیه برگزاری اولین جشنواره استعداد یابی نوجوانان و جوانان دارای معلولیت ، استقبال استان ها از این جشنواره را بسیار خوب ارزیابی کرد.
وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون افزود: 32 ورزشکار از استانهای کرمان، اصفهان، خوزستان، همدان، زنجان، یزد، البرز، فارس، مازندران، هرمزگا، گیلان ، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی  در این جشنواره حضور یافتند که به جز تعداد کمی از آنها که پیش از این سابقه حضور در رقابتهای قهرمانی کشور را داشتند، مابقی از ورزشکاران تازه کار به شمار می روند.

لیلی توکلی خاطر نشان کرد: در نشستی که ابتدای جشنواره با ریاست محترم انجمن والیبال نشسته داشتیم، مقرر شد انتخاب ورزشکاران به دو منظور انجام شود ، یکی برای کوتاه مدت و آماده سازی به جهت رقابت های آسیایی جوانان مالزی و دیگری برای پشتوانه سازی تیم ملی ، بدین منظور ورزشکاران حضور یافته در این جشنواره از نظر فیزیک و توان مندی مورد سنجش قرار گرفتند و افراد منتخب در اولین اردوی آمادگی که از سوی فدراسیون اعلام شود، شرکت می کنند.

نایب رئیس  بانوان انجمن والیبال نشسته در پایان ابراز امیدواری کرد که به زودی ورزشکاران منتخب بتوانند در رقابت های گروهی حضور یابند تا به موازات توانایی های فردی، تاکتیکهای بازی و سایر موارد مورد نظر در آنها نیز تقویت شود.

جشنواره فرهنگی ، ورزشی ثامن الحجج (ع) ، ویژه استعداد یابی نوجوانان و جوانان دارای معلولیت در 9 رشته ورزشی بانوان و آقایان و در دو رده سنی 13 تا 16 و 16 تا 19 سال  از 25 تا 27 شهریور ماه در مشهد مقدس برپاست.
۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.