رقابتهای کشتی آزاد جام الکساندر مدوید؛محمدیان طلا گرفت دنگسرکی نقره

رقابتهای کشتی آزاد جام الکساندر مدوید؛محمدیان طلا گرفت دنگسرکی نقره
در پایان روز اول رقابتهای کشتی آزاد جام الکساندر مدوید که در شهر مینسک پایتخت بلاروس در حال برگزاری است، ایمان محمدیان و آرش دنگسرکی به ترتیب صاحب مدالهای طلا و نقره شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ایمان محمدیان که با غلبه بر تمامی رقبای خود راهی دیدار فینال شده بود با شکست کشتی گیری از روسیه صاحب مدال طلای وزن 74 کیلوگرم شد، اما آرش دنگسرکی در دیدار نهایی در حالیکه از حریف اوکراینی خود پیش بود در یک لحظه غفلت نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره ای وزن 60 کیلوگرم دست یافت.
بر این اساس، علی پیرزاده و محمد نادری در وزنهای 55 و 66 کیلوگرم نیز با یک شکست راهی گروه بازنده ها شدند که نادری با پیروزی در این مرحله در دیدار رده بندی نیز کشتی گیر روس را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد. پیرزاده نیز که با پیروزی در گروه بازنده ها راهی دیدار رده بندی شده بود در این مسابقه مقابل کشتی گیری از روسیه شکست خورد و به مقام پنجم رسید.
رقابتهای وزنهای 84، 96 و 120 کیلوگرم فردا (یکشنبه) برگزار می شود که حسن رحیمی، اصغر لاغری و جابر صادق زاده به مصاف حریفان خود می روند.
این مسابقات بین المللی با حضور کشتی گیرانی از بیش از 11 کشور دنیا از جمله ایران، روسیه، بلاروس، اوکراین و چند کشور دیگر در حال برگزاری است و تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ترکیبی ازنفرات دوم و سوم اوزان مختلف به منظور پشتوانه سازی و میدان دادن به جوانان در این رقابتها شرکت کرده است.

۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.